Höst eller vinter!?

Sist jag skrev ett inlägg var min rubrik "Vår eller?"!
Tänkte att det kanske skulle sitta fint med ett Höst eller Vinter inlägg.

Det är ju lite segt det här med bloggande. Nu när FB finns. FB:n känns så mycket mer enklare o friare.
Bloggeriet har verkligen hamnat i skymundan. Tyvärr har jag ej heller läst Era bloggar på flera månader, men Ni flesta finns ju på FB:n!! =)

Vad händer här annars då...inte mycket. Arwen sparven har blivit stora damen, hon löper för första gången och sitter nu inlåst i hundgården för att få lite frisk luft. Törs inte ha henne i linan obevakad ifall det skulle komma herrhund besök.

Wille har fullt upp med älgjakten, och han har med sig sitt nya gevär som han fått av Viktors Moffa o Mommo. Han sååå lycklig över den, den är sååå fin. Moffa:n har byggt den och Mommo:n har brännt in en älgfigur på den.

Igår var vi på kalas i det nya Leklandet på Candy world. Jättefint var det där. Wille tyckte plejset var bättre än Leos Lekland fast det var mindre.
Wille har oxå planerat att ha sitt kalas där...om det nu är lika fantastiskt sen när Wille fyller år i februari.

Nå, so long på er...nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

På mitt är det rena rama vinter, PIPPELFISK he, heee

2009-10-26 @ 19:56:05
Postat av: Anki

Blev ju chockad....nytt inlägg :)

2009-10-31 @ 10:29:43
Postat av: mattias

Ja bra lägg ner hela den här verksamheten!

2009-12-03 @ 21:43:20
Postat av: Aida

hittade precis hit:) riktigt fiin blogg:) titta gärna på min:)

2013-10-12 @ 14:17:28
URL: http://rottleve.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker