Vilken semester!

Ja, nu är vi då hemma igen. Jag har väntat med att göra inlägg tills jag lagt in bilderna på datorn, så ni får se lite bilder från resan!

2 härliga veckor har vi haft. Wille har i princip badat konstant ca 6 timmar om dagen. Flygresan dit gick oxå väldigt bra.

Inte har vi heller bränt oss. Vi var så noga i början med att smörja oss så första dagarna fick vi inte ens ränder efter bikinin. Wille brännde sig endast under ögonen, för där fick jag inte smörja. Så nu är Wille alldeles svart under ögonen. Hade jag inte smort honom så bra som jag gjort så hade han varit så svart över hela kroppen.

Anki har ju redan skrivit en del om vad vi gjort. Bl a varit på elefant tur. Det var ganska läskigt för vi for rakt uppför berget och sen skulle vi ju även rakt ner för berget. Wille var till en början så arg på oss, för han tyckte att vi hade lurat med honom på en sån läskig tur. Men efter en stund lugnade han ner sig och var riktigt kolugn.

Här kommer en del diverse bilder:

Wille plockar snäckor.





Coola Wille som solar!



Uppe på elefant ryggen.








Nedan är stranden där palmen med Tsunamins barn finns. En palm där föräldrarna, till de barn som dog i Tsunamin, har satt fast bilder på sina barn. Den här stranden var helt fantastisk, nästan öde.



Här fanns oxå en 5 stjärnig restaurang där vi käkade lunch!!! :D






Nå, det får räcka för idag. Uppdaterar snart med bilder från Similan Islands, ett PARADIS!!

So long!!

Kommentarer
Postat av: morsan

mera bilder, TACK!

2009-01-25 @ 15:53:31
Postat av: Nina

Vad roligt att läsa att det blev så bra som din mamma och pappa säger att det är !! kanske tur att man inte varit dit för det blir kanske som en drog och så vill man dit igen och igen och igen .....

2009-01-25 @ 15:58:07
Postat av: Lena Pesula

Så skönt ni verkar ha haft det. Nu blir man sugen på att åka själv till värmen, länge sedan sist.

Ser fram emot fler semesterbilder :-)

Kram Lena

2009-01-25 @ 21:00:27
Postat av: Anki

Jag hade ingen bild på den 5 stjärniga restaurangen i stranden, så jag knycker den av dig=)

2009-01-26 @ 09:37:26
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att resan blev bra! Och välkommen hem igen!!

2009-01-26 @ 18:33:59
Postat av: MorsanBaloo

Åh vad härligt det ser ut! :)

2009-01-28 @ 16:59:03
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker