Similan Islands

Till att börja med måste jag ju säga GRATTIS åt Jussa som fyller 21 idag!! Hipp hipp HURRA!! :D

Tänkte dela med mig med lite fler bilder från Thailand. Bl a från Similan Islands som var så underbart!!

Först ut är "våran" katt Murre!!




Här badar Moster o Wille i en typ Lagun. Vi åkte med en bambu flotte i en Å med massa små forsar, eller vad man nu ska kalla det. Och då stannade vi på ett ställe där man kunde bada.




Här följer bilder från resan till Similan:



Wille äter en banan (han tycker i vanliga fall inte om banan, men thailändska går bra)
efter en av badturerna. Han blev även sjösjuk när vi åkte ut, men fick sen en åksjuke tablett så han klarade resten av resan.











Anki snorklar i bakgrunden!!





Vi var även till Donald Duck ön. Ser ni Kalle Anka???


Tror att det är bäten till höger som är den vi åkte med.


Såja, det får räcka för idag. Återkommer med fler bilder en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Va fina bilder!

Hoppas att ni haft det bra?

2009-01-27 @ 18:59:56
Postat av: Kajsa

Jag ser ankan! Wille har berättat lite om resan, jag har bombat honom med frågor. Sanden ser faktiskt så härlig ut som Ankki beskriver den.

2009-01-28 @ 07:24:08
Postat av: Anki

Åh vad fina bilder=)

Önskar man vore där.

2009-01-28 @ 08:58:13
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Fick ju se mera bilder i dag på skolan, det var verkligen roligt!

2009-01-28 @ 17:52:39
Postat av: kerstin

Vad fint ni har haft det.

2009-01-28 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker