Bra service!

Igår när Wille kom hem från skolan hade han jätte ont i huvudet. Han låg däck hela kvällen, orkade inte göra något alls. I morse när han vaknade hade han 38,7 i feber. Lite förkyld, men mest ont i huvet och i benen...säger han.
Bara det inte är influensan, känner att jag inte skulle ha tid att själv bli sjuk.

Efter en temp koll i morse så la sig Wille i väran säng för att titta på film. Titt som tätt ropar han efter något, vända kudden så den blir kall, spola fram filmen lite....ja diverse små saker.
Efter att jag sprungit fram och tillbaka några svängar säger Wille:

- Det är ganska bra att vara sjuk. Man får så bra service!!!!!!

Hahaha, vad jag fick skratta!!


Måste ju även berätta en annan rolig grej som fick mig att skratta.

Wille hade främmande i veckan, grannbarnen V och M var hit. Vi visade bl a bilderna från när vi var på elefantturen. V studerar fotot noga och så säger han efter en stund:

- Den där negern, eller vad det nu är!!! Han ser ut som en apa!!!

Hahaha, han menade elefantskötaren som sitter på elefantens huvud


Nå nu ska jag sätta igång med lite röjning här. Ha en bra fredag!!



Vår elefant med elefantförare till höger.



Här sitter vi och väntar på lite lunch på en av de 5 stjärniga restauranger vi åt på.
På just denna kostade vår lunch för alla 3 ca 50 kr!! :)

Kommentarer
Postat av: morsan

Inte illa att ha en egen sjuksköterska!

Krya på Er!

2009-01-30 @ 08:36:14
Postat av: Maria

Visst har de underbara krogar där! Japp, det var igår det var ;)

2009-01-30 @ 09:56:51
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: Sussi Tikkanen

Fin semester ni verka ha haft, tänkte bara kika in o säga hej o att en trevlig o Lååång son du har ;)

Han var hos oss när Tim hade fest med grabbarna.

2009-01-30 @ 14:21:15
Postat av: Kajsa

Hoppas han kryar på sej! Klart han gör det men jag menar att jag hoppas han gör det snart!

2009-01-30 @ 19:32:06
Postat av: kerstin

Det är ju inte helt fel att ha en egen sköterska.

2009-01-30 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker