Rynkor!!

Igår har jag förlängt livet med flera år och massor med nya rynkor pryder mitt ansikte!! :)

Var på tjejmiddag igår och jag har skrattat så mycket så att jag har träningsvärk i magen!

Det här med rynkor, så ligger det till som så.

Den som många rynkor har, den har väldigt roligt.
Tänk på de stackare som inga rynkor har, de har ett väldans tråkigt liv!!! =D

Tusen tack tjejer för en underbar kväll!!!!


Den här helgen är det friidrotts tävlingar i Aspen. Givetvis är ju Wille med....han missade ju tävlingen som var i Januari pga att vi var då i Thailand.
Han funderade då på om han skulle skippa Thailand för att kunna vara med på tävlingen istället. :)
Så viktigt är det med tävling för honom.
Hans mål är att slå personliga rekord i ALLA grenar. Jag håller tummarna för att det blir så! :)


Mattias har spelat innebandy turnering igår, och de har gått vidare till dagens matcher. Här håller jag oxå tummarna för att de vinner!!! :)


På måndag är ju stora dagen för Wille....fyller hela 9 ÅR!
Men vi har problem med att hinna ordna kalas.
Vi tänkte först att vi skulle ha den här helgen. Men tävlingarna satte stopp för det.
Nästa helg åker vi till Boden för att se på Willes allra största idoler. Nämligen Ruffriders. Om ni inte vet vad det är, kolla in det här:



Nåja, vi får se när vi hinner kalasera. Fast tårta blir det på måndag iaf, och de som vill komma är givetvis välkomna.

Nu ska här dammsugas, ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om att den som har rynkor i ansiktet har roligt. Top modellerna måste ju ha vansinnigt trist. Inte äta vad dom vill ens. Fy bubblan.

Vi måste ju ha våran tjejträff snart ju!!! Herregud det har gått ett år sen vi börja planera tror jag. Haha!! kramisar

2009-02-21 @ 12:44:19
Postat av: elli

Det var jag som skrev!!!!

2009-02-21 @ 12:45:28
Postat av: Nina

var verkligen trevligt igår :)



och tänk att man kan skratta så mycket att tårarana bara sprutar, det gick många näsdukar för mig

2009-02-21 @ 16:34:07
Postat av: Anki

Hahaha det är så skönt att skratta så man knappt kan andas och tårarna sprutar.

Vad önskar sig födelsedagsbarnet?

Få se om vi hinner komma imorgon.

2009-02-22 @ 11:58:30
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: Maria

Klok pojke som åkte till Thailand ;) Grattis!

2009-02-22 @ 20:23:15
URL: http://mimmimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker