KickOff

Igår hade vi kikcoff/personalfest med jobbet. Men så roligt vi hade. Vi visste inte vad vi skulle göra, allt var hemligt. Vi visste att vi skulle äta middag tillsammans.

Vi samlades på Cape East. Det visade sig att vi skulle själva laga den mat vi skulle äta. Vi delades in i 5 grupper. Grupp 1 lagade förrätten, grupp 2 (där jag var med) lagade en svartrots soppa, grupp 3 varmrätten, grupp 4 efterrätten och grupp 5 dukade och blandade välkomstdrinkar.
Det blev ganska trångt i deras kök. Men inte gjorde det något, det var så¨roligt!

Ett otroligt roligt och bra sätt att ha som personalfest. Man får samarbeta och lära känna varandra lite bättre. Jättekul!

Men det blev en lång kväll, var hemma strax före halv ett. Upp kl 06-15 och sen vidare till jobbet. Ganska trött har man varit idag.


Nu har Janne blivit sjuk, feber och ont i kroppen. Det är så synd om honom!! :D
Få se om man klarar sig i år från influensan.
Magsjukan har ju oxå börjat cirkulera. Och den hoppas jag verkligen INTE att den ska "hitta" hit!!
Då ligger jag hellre i influensa!


Nu ska jag dra mig mot soffan och se om det finns nåt trevligt program på TV:n. :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: morsan

SMITTA INTE OSS?

2009-02-06 @ 22:09:29
Postat av: Kajsa

Tar det aldrig slut...magjuka, influensa,halsfluss,öroninflammation...

2009-02-06 @ 22:21:35
Postat av: Anki

Magsjuka är väl trevligt???

Bra att rensa rören ibland =)

2009-02-07 @ 12:07:23
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: joannah

hihi undrar om alla gubbar är likadana när dom är sjuka....i såfall tycker jag synd om dig, haha

2009-02-07 @ 19:38:40
Postat av: Maria

Usch och blä för magsjuka, tar nästan vad som helst utom det... hoppas du slipper den!

2009-02-08 @ 12:03:39
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: elli

5:e sjukan är en ny sjukdom som man kan få.

Hoppas att alla magsjukor och förkylningar hoppar över dej!!!

2009-02-09 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker