Guitar Hero!

Det finns en låt med i GH3 som är så fruktansvärt bra! När Wille ska spela GH så måste han bara spela denna låt.

Lyssna och njut!!



Annars så sitter jag här alldeles allena. Tycker nästan synd om mig själv!! :)
Wille och Janne har åkt till Luleå för att titta på valpar hos Alvar.

Mattias har åkt till stan med grabbarna.

Jag sitter och försöker klura ut hur Facebook funkar. Jag har registrerat mig där i November 2007, men aldrig tagit mig för att börja använda det. Men idag har jag suttit och försökt så gott jag kan.

Nåja, ha en bra lördag!


Måste ju oxå delge Er en annan låt som man blir sååå glad av. En av mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag sitter inte ensam men mina pojkar är åxå i stan...den yngre säkert på samma ställe som din...:=)

2009-02-14 @ 21:47:12
Postat av: Morsan

Gratulera Matti i efterskott, glömde , var så trött!

Puss [ kram till Er!

2009-02-16 @ 08:20:26
Postat av: joannah

Facebook är beroende framkallande! Är in typ 30 gånger om dan =)

2009-02-16 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker