Höststädning!

Då var helgen i princip avklarad även denna vecka. Och vad har man då gjort, jo det vanliga. Städning och åter städning. Nog är det väl konstigt att man ska förstöra en helg med att städa. Men vad ska man annat göra när man inte har någon annan hobby?? :)

Idag har jag städat ute på gården. Tömt blomkrukor och plockat leksaker som ligger runt hela tomten.

Wille o Janne kom hem från Keräsjoki för en liten stund sedan. Janne har dragit iväg på sin "träning", Wille drog iväg till Robin. Det är så att Wille har fått "ärva" en mobil av Mommo och i fredags införskaffade jag ett kontantkort till denna. Så Wille hade bråttom iväg till en kompis, så att jag sen kan ringa till honom och be honom komma hem! :)

Ikväll vankas det Yoga. Förra veckan "knäckte" jag nacken på Yogan, så ikväll blir det till att ta det lite försiktigt. Jag har fortfarande ont och har knappt kunnat sova på en vecka. Men det är väl typiskt....JAG i ett nötskal. Yoga går väl ut på att det är en lugnare o mildare variant av träning.....och så lyckas jag klanta till det och bryter nästan nacken!!! =D
Men Yoga är faktiskt en väldigt bra träningsform....man får träningsvärk av det!!

Tror att jag ska ta o slänga mig på soffan en stund....eller först måste jag ringa till Wille o kolla hur det går! :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: elli

Dambad på onsdagar kan det vara nåt???

2008-09-14 @ 12:23:37
Postat av: MorsanBaloo

Ja visst var den fin, tack. :)

Yoga... låter svårt. En annan är ju stel som ett kylskåp.

Glöm inte att skicka minst tre sms om onödiga o nödiga saker till sonen. :)

2008-09-14 @ 12:52:03
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/
Postat av: kerstin

kul att du är tillbaka.

2008-09-14 @ 15:47:19
Postat av: Kajsa

Äntligen!!! Visst inte att du finns här förrän alldeles nu! Hoppas Wille fick många viktiga samtal under den stunden han var hos Robin!

2008-09-14 @ 20:56:01
Postat av: morsan

JORÅ, Kajsa jag RINGDE och bjöd GLASS åt dom!

DET VAR VISST; EN VIKTIGT SAMTAL?

Och Kickan, vilken TUR, att jag kollade på DENHÄR SIDAN!

2008-09-15 @ 09:50:45
Postat av: Maria

Yoga är jättebra träning! Har själv börjat med mindfulness på skolan, kommer sen att få instruktörstitel :)

2008-09-15 @ 20:30:44
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: Nina

verkar ju farligt med Yoga !! När du knäcker sönder nacken ;)

2008-09-15 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker