Söndagsbloggare

Jag har nog blivit en tillfällig söndagsbloggare, det var förra söndan jag bloggade sist.

Helgen har varit lugn som vanligt. Wille och Janne har varit i Keräs och jagat älg hela helgen.
På fredan var jag med grannarna till Kyrkhomen på visit. En del badade bastu medans jag o Anki "taroade".

Lördag har jag fortsatt med att putsa fönster, började förra helgen men orkade inte göra klart. Så igår fick hallfönstren en omgång och idag sovrummet. Men nu är det klart iaf. Men det är konstigt det där med nyputsade fönster. Det första Wille gjorde idag när han kom hem var att direkt peta  så det blev fingeravtryck! :)
Och så är det varje gång jag putsar fönster.

Var även igår på toppervare visning hos Nina, det var debuten för Eira och det gick rikigt bra! Tyckte hon var jätteduktig. Beställde en saftkanna. Mina har en tendens att gå sönder, handtagen som går av. Så nu får jag hoppas att denna ska hålla.
Satt sedan en stund kvar och surrade med Nina, Mia och Karin. Riktigt trevligt!
Var hemma strax efter 9 så jag hann se lite av isdansen på TV4. Men jag vet inte riktigt om jag tycker det programmet är så bra. I brist på annat går det väl att se.

Wille drog iväg till Emelie, Janne är på sin "träning" och Mattias spelar trummor i källaren.
Jag funderar på om jag ska stryka gardiner, lägga mig på soffan.eller lägga mig och lösa lite Sudoku.
På tal om Sudoku, jag är helt fast i det fortfarande. Jag löser Sudoku varje kväll innan jag somnar, och jag måste även lösa Sudokun i NSD varje morgon.

Jag tror att jag lägger mig i sängen och löser Sudoku. :)

Kommentarer
Postat av: eira

Det var så kul o ses - och det gör vi om!

2008-10-12 @ 16:49:52
Postat av: Mia

Hejsan, jo de var verkligen trevligt igår. Tack för frisörgrejjen. =)

Hoppas du får en bra vecka, vi ses!

2008-10-12 @ 19:55:01
URL: http://www.marwels.se
Postat av: morsan

HUM? Så Du ALLDELES "EMSAMMEN", TVÄTTADE FÖNSTERNA, HUM?

2008-10-13 @ 08:11:25
Postat av: Vivi

Sudoku är bra!! =)

2008-10-13 @ 08:16:10
Postat av: NIna

Håller med Mia om frisör grejjen....den var bra

2008-10-13 @ 21:02:00
Postat av: Anki

Vad för frisörgrej???

Vill också veta.

Jag löser väldigt sällan sudoku, gillar inte riktigt eller tycker om inte som det heter.

Tycker bäst om att rätta mommo o moffas korsord, mna får skratta så mycke ibland=)

2008-10-16 @ 20:25:48
Postat av: Kajsa

Snart får du gå på premiär!!! Vad stolt du ska vara!!! Jag har faktiskt vart härinne hos dej och kommenterat redan förut men ser att den inte är med...hm...Jag hoppas att du sket i gardinerna och löste lite sudoku i stället...

2008-10-18 @ 18:52:33
Postat av: elli

Idag är det söndag!!! Med tanke på att du nu har gått och blivit en söndagsbloggare!! Ha ha!! Visst är jag skojsig???

2008-10-19 @ 15:24:40
Postat av: MorsanBaloo

Säger som Elli: det är söndag idag. :)

2008-10-19 @ 17:14:22
Postat av: Maria

Du gissade rätt!

2008-10-19 @ 18:17:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker