Ojojoj..

..vad tiden går fort. Jag hann inte med att det var söndag redan igår. Fan, jag missade ju hela bloggeriet!!
Jag får ändra till måndagsbloggare, eller kanske närjagkännerförbloggare,

Helgen gick i rasande fart. Men nu ska jag nog protestera!! JAG har varit ensam varenda helg heeeela hösten. Nu är jag måttligt less på det!!
Ja, Mattias har ju varit hemma....men han vill liksom inte umgås och titta på TV med mig!! :)
Måtte denna älgjakt snart vara över så Janne o Wille håller sig hemma.
Usch så trist det är.
Vi skulle ju kunna vara i Keräs hela familjen, men Mattias är inte så pigg på att spendera helgerna i Keräs. Och jag lämnar honom inte ensam hemma.

Den här veckan måste man lyssna på Päivän tiima i P4. Jag tror att bl a Janne kommer att vara med där. Dom har varit och intervjuat Teater deltagarna, och då även Janne. Från början är det tänkt att det skulle vara Janne som intervjuas, tips som radion fick av Jannes Pappas kusin Alvar (som själv var med för nån vecka sedan) =D

Janne är på träning just nu, Wille på innebandy och Matti kom hem precis. Jag ska nog dra mig ner till källaren och hänga lite tvätt!! :)

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: morsan

Kommer ha radion på!

2008-10-21 @ 08:08:04
Postat av: Joannah

oj visste inte att du börjat blogga igen=)



Är åxå så less på älgjakten, fy fan! Peter har lovat att vara hemma en dag nästa helg iaf, få se hur det går med det...

2008-10-21 @ 10:31:34
Postat av: Anonym

teater skulle vara skitkul...får se när man hinner med sådant. när man blir pensionär kanske ;)



2008-10-22 @ 20:36:04
Postat av: Nina

var jag som var anonym och som tycker det verkar skoj med teater

2008-10-22 @ 20:36:31
Postat av: Nina

men herregud !!!! Fan, du har ju din kanna här, hur kunde jag glömma det, jag skulle ju sms:a dig !!!!



Fick ju grejjerna på måndag som lovat, jag skäms......

2008-10-22 @ 20:37:31
Postat av: elli

Vad trist att inte ha hela familjen samlad under helgerna!!!!

2008-10-23 @ 17:58:51
Postat av: Lena Pesula

Jag förstår att det inte är så kul att vara utan sin familj länge. Jag bävar för den dagen då alla från detta hushåll med är på var sitt håll. Oliver har redan nu förfärligt mycket som han ska och MÅSTE göra, träffa den och den och den och....

Mamma hinner som inte med den där kvalitetstiden.

2008-10-24 @ 21:45:53
Postat av: Maria

Tänk på allt gott kött som hamnar i frysen ;)

2008-10-25 @ 17:11:35
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: Claes T Tenell

hallå,



sökte just på nätet efter gamla kultlåten Röda skor med Isterband och fann på din systers blogg att du tydligen har den. Är det möjligt att få en kopia? Är många år fester sen jag hörde den sist.

2008-10-26 @ 00:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker