Det hände...

...det som vi INTE ville skulle hända.
Wille kom igår hem från Frillo grinandes för att han hade så ont i huvudet och halsen. Ett par timmar senare hade han 39 graders feber! :(
Vårat besök som vi väntat på hela veckan uteblir. Jag ringde Berit direkt och förvarnade, det är ju ingen idé och utmana Ebba coh riskera att hon oxå blir sjuk.

Men men, vi ses ju nästa helg då det vankas Teater premiär!! :)

Just nu äter han Bullens varmkorv, han var så sugen på det. Och vad gör man inte för sin lilla sjukling!! :)
När man är sjuk får man ju äta vad man vill till frukost!!! :D


Igår har jag införskaffat något som jag suktat efter jättelänge!!



En trådlös Internet Radio!!!
Med den kan man söka efter nästintill alla radiokanaler som finns på nätet över hela världen. Eller ca 8000 kanaler.
Jag har blivit en riktig radiolyssnare och nu slipper jag ha datorn på högsta volym i sovrummet för att höra in till köke!!
Man kopplar upp den trådlöst via en trådlös router.
Trodde det skulle bli en väldigt komplicerad procedur, men gick lätt som en plätt. Så redan halvsju imorse satt jag vid radion och lyssnade på en massa roliga kanaler!!


Nåja, eftersom denna dag inte blir som vi har planerat så ska jag börja städa sovrummet.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: MORSAN

Mommo ska sätta igång, BULLBAKET, så sjukligen, kan äta bulla, när Han är FRISK!

Så Du DIGGAR hela DAN? ;-))

2008-10-30 @ 08:46:55
Postat av: Maria

Vilken häftig apparat! Du är riktigt hightech :)

2008-10-30 @ 16:22:23
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: Nina

men nej vad trist, både för Wille och fö att ni inte kunde ta emot besök.

men kul med radion, lät häftigt med en sådan...visste inte ens att det fanns sådan :)

2008-10-31 @ 11:46:17
Postat av: Kajsa

Stackars Wille!! Lov och allt! Hoppas verkligen att det inteblir långvarigt!/Kram

2008-10-31 @ 17:05:49
Postat av: elli

Han hade ont i huvudet på frillo redan och jag drågade om han ville ha en tablett men det ville han inte så jag sa att han måste dricka mycket!!! Stackars Wille!!!

2008-11-01 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker