Sudoku träsket!

Jag brukar hinna göra en hel del på mornarna innan jag far till jobbet. Men nu den sista tiden hinner jag inte nåt. Jag har hamnat i Sudoku träsket. Måste göra Sudokun i NSD varje morgon....och när man sitter med den så rusar tiden iväg väldigt fort.
T.o.m så glömmer jag göra mina lunch mackor som jag gjort varenda morgon sedan den 4 januari!! :)

Jag köpte åt Mattias i julklapp en Sudoku bok. Den har jag tagit över och ligger i sängen på kvällarna och tänker så geniknölarna ryker.....jag kämpar med de svåraste Sidokun i den.

Annars händer här inte så mycket. Glor på TV och mumsar hela tiden på nåt. Det har oxå barkat åt h-vete. Jag tog en paus och ska fortsätta räkna points efter Påsk....hade jag tänkt.
Varför ska det då spåra ur....jag äter hela tiden!!! :(

Värsta bloggtorkan har man oxå....så iochmed detta tackar jag för mig.

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anki

Äta bör man annars dör man=)

2008-03-12 @ 19:52:34
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Gillar oxå sodoku :)
Har skickat lite post åt dig idag, ang tupperware demon hemma hos dig nästa vecka.

2008-03-12 @ 21:50:54
Postat av: Catharina

Alltså städar du inte :-)

2008-03-13 @ 10:47:51
Postat av: Nina

Jag hade också dille på sudoku ett tag....men det har lugnat ner sig.

2008-03-13 @ 17:47:59
Postat av: Maria

Hallå där....varför sluta nu??? Påsk blir det varje år och Valborgs och Kristi Himmelfärds och Pingst och Midsommar och..... Vad kan du göra istället för att smaska på en massa gott när du ser på tv?

2008-03-13 @ 19:07:14
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: joannah

Jag måste säga att sudoku är något jag inte begriper mig på, men vanliga korsord älskar jag att lösa!

2008-03-14 @ 13:34:50
Postat av: Linda

Trevlig helg :)

2008-03-14 @ 19:49:39
Postat av: Kajsa

Sudoki är tråkigt...tacka vet jag riktiga kryss...kan bero på att jag aldrig riktigt lärt mej konsten eller så är jag nog inget mattesnille...Hehehehe

2008-03-15 @ 10:44:41
Postat av: Kajsa

Nu ska jag föresten försöka med sudoki...lätt!

2008-03-16 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker