Söndag!

Rubriktorka...att det ska vara så svårt att hitta på en rubrik!!

Då har helgen svischat förbi. Inte gjort nåt vettigt alls. Igår var jag hela dagen hos grannen. Skottade snö inför nästa helgs bravader som vi ska ha. Känner av något med träningsvärk i armarna, men det är bara skönt med träningsvärk tycker jag.

Hushållet är för tillfället en byggarbetsplats IGEN!! :)
Vatten är nu indraget i nya toaletten och i badrummet. Gamla dasset är utrivet.
Så duschning sker i nya badrummet som ännu är rena rama arbetsplatsen. Byggmaterial och verktyg ligger överallt därinne.

Många som är imponerade över mitt tålamod med byggandet. Vi har hållt på i över 1 ½ år, och det är inte färdigt än. Men jag kan säga som så att nu börjar tålamodet att tryta. Jag vill att det ska bli färdigt NU!!!
Fast det kommer att dröja. En hel del saker ska inhandlas, men pengasituationen ligger på noll.
Har haft strul med min lön sedan November månad. Men jag hoppas att det ska lösa sig helst under nästa vecka, om jag har tur.

Wille har dragit iväg med kompisen Anton till Tossabacken för att åka kälke och ha roligt.
Janne snarkar på soffan. Ella ligger brevid på golvet och snarkar ikapp med Janne.

Mattias har åkt iväg nånstans med Egon. Och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra. Har funderingar på att lägga mig i soffan och snarka ikapp med Ella o Janne.
Skulle ju kunna röja i huset, men det har jag inte alls lust med. Jag tror det blir en vilostund på soffan!! :)

Hoppas ni andra har en mer kreativ dag än vad jag har!!

Sov sött!!

Kommentarer
Postat av: morsan

Sag, SOM JAG SA TILL Moffa, INGEN BROSKA

2008-03-02 @ 13:59:54
Postat av: aegnes

och jag som blev less efter en månad.......
kul med snöskottning.hoppas att det blev soffan.

2008-03-02 @ 15:50:01
Postat av: elli

Jag skulle åxå ha tagit soffan...

2008-03-02 @ 17:48:35
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Hoppas att det inte kommer allt för mycket snö då ni jobbat hårt.

2008-03-02 @ 20:45:39
Postat av: Mia

Men de kommer att bli såååå fint när ni är klart med allt, de är fint redan nu och jag är så avis för att vi inte ens kommit igång! Men de är som du säger, de sitter i pengarna. Har man inte råd så har man inte. Tyvärr.
Kram hoppas din vecka blir bra.

2008-03-02 @ 21:34:21
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Linda

Tänk vad skönt när det är färdigt :) Bävar för den dagen vi ska börja!
Hoppas det var skönt på soffan :)

2008-03-03 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker