Snö!!

Herregud var det snöar ute. Men vitt o riktigt vintrigt är det ute. :)

Då var det söndag och veckans sista lediga dag. Nog för att jag har varit hemm nästan hela veckan så känns det tungnt att fara o jobba imorrn. Skulle kunna vara hemma hur länge som helst känns det som! Fast när man väl är på jobbet så känns det bra!

Idag har jag inget speciellt planerat. Kanske titta på nån film. Igår började jag o se på Harry Potter....fortsätter kanske med den idag!

Jag vill helst se på filmer med svenskt tal. Men tycker att det finns för tillfället dåligt utbud på svenska filmer. Eftersom jag inte ser texten på "rutan" så skippar jag hellre att se på utländska filmer. Visst har jag äntligen lärt mig att lyssna på vad de säger, men sen om det är nåt jag inte fattar så blir jag bara irriterad när jag inte kan läsa texten!

Så för tillfället tittar jag på Harry Potter med svenskt tal! :D

Nu ska jag gå o torka av hallgolvet innan jag börjar med filmen. Har tvättat hallmattorna, så då måste jag ta en omgång med skurtrasan där.

Ella "råkade" pinka ner sig igår natt. Hon säger ju inte till att hon är pinknödig, så vad ska man göra när man är hiskeligt pinknödig!!!

Ha en skön söndag!

Ps. Just ja, kul att du/tommy kikar in hos oss. Det var ett tag sen sist. Hoppas att du har njutit av Röda Skor!! :)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Visst är det härligt med snö. Blev så ljust och fint ute.

2008-01-13 @ 12:39:24
Postat av: Julia

ÅPhh, jag som också vill ha lite snö! Kram

2008-01-13 @ 16:16:18
Postat av: elli

Nu tycker då jag att det får räcka med snö eller hur?

2008-01-13 @ 16:49:51
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

jag skulle kunna vara hemmafru !! jobbet är ett nödvändigt göra.

2008-01-13 @ 20:29:01
Postat av: kajsa

Tack för sällskapet!!!! MEN du glömde väskan med innehåll!!!!!

2008-01-13 @ 20:36:56
Postat av: Emma

Riktigt kul när det kommer mera snö ,men idag är det riktigt kallt .

2008-01-14 @ 08:20:42
Postat av: Lena Pesula

Säg inte att det snöar, jag blir vansinnigt avundsjuk. Här regnar det bara med flera plusgrader. Rått och trist...
Tur att man kan sitta inne och mysa då :-)
Kram Lena

2008-01-14 @ 21:35:37
Postat av: Catharina

Och nu regnar det :(

2008-01-15 @ 08:09:34
Postat av: Katja

Jag vill oxå ha snö istället för regnet!

2008-01-15 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker