Paneler!! :)

Måtte aldrig panelgardiner gå ur modet!! :)

Idag har jag bytt gardiner i köket. Bort med julgardiner och upp med nya. Bland det värsta o tråkigaste jag vet är att stryka. OM man måste stryka hur underbart är det inte då att stryka panelgardiner!!
Smala fina bitar som ryms perfekt med stooor marginal på strykbrädan!! Så ska det vara när man måste stryka!!

Så nu känns det lite vårigare i köket. Härligt!!

Pojkarna är feberfria nu. Men väldigt hostiga o rossliga! Mattias väckte mig imorse och sa att han ville(!!!) till skolan. Wille har fått vara hemma så att han blir ordentligt frisk! Han har varit ute en stund idag och rullat i snön! Han hade sån uteabstinens! :D

Nä, nu ska jag ta mig en titt i kylen o börja fundera på vad det ska lagas till middag!

Ha en skön fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig ang panelgardinerna :-) skönt att grabbarna mår bättre

2008-01-11 @ 20:15:02
Postat av: Anki

Jag håller också med dig om gardinerna=)
Det tog ju några år att acceptera dessa trasor till gardiner, men nu är de ju snygga och lättstrukna

2008-01-11 @ 20:25:54
Postat av: joannah

Håller åxå med dig om panelgardinerna, måste införskaffa nya till köket eftersom det är tomt i dom fönstrena!

2008-01-12 @ 09:27:46
Postat av: Katja

Jag diggar oxå panel gardiner!

2008-01-12 @ 10:31:36
Postat av: Mia

Ja... jag har inte tänkt på att fördelen gäller att de är lätt att stryka panelgardinerna, jag uppskattar fördelen med att dom är smala o släpper in mycket ljus + att dom hänger rakt o fint....
Skönt om pojkarna blir friska fort.

kramz

2008-01-12 @ 15:14:53
URL: http://www.marwels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker