Onsdag!

Kom inte på nån rubrik!!

Imorse väcktes jag av att mobilen ringde. Det var tandis som ringde och jag fick en tid för ett försök med att rotfylla den jävla tanden. Hoppas att det blir gjort denna gång!!

På sjukfronten hade pojkarna 38-38,5 i feber imorse.

Tror att den börjat stiga igen för Matti, han gick upp o la sig för att titta på film. Ska gå och tempa honom om en stund.
Och nu har dom börjat bli rejält förkylda oxå!!
Hoppas bara att jag klarar mig!! Fast min största mardröm är ju, som ni vet, magsjuka!!

Nu när man är hemma skulle det ju vara ett ypperligt tillfälle att tex städa!! Men icket. Jag får aldrig något gjort när pojkarna är sjuka. Sitter på helspänn hela tiden ifall att nån ropar. Kvickt är jag där om de ropar!! :)

Håller på med att ladda hem filmer som jag o Wille kan se. Just nu laddas Sunes Jul!!

Nä, nu ska jag göra ett försök med att röja upp lite i köket åtminstone!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars pojkar hoppas dom frisknar till fort ,vicktor har lite hosta men är frisk annars ,anton började ju på dagis igen idag så nu ör det nog bara en tidsfråga innan han blir sjuk .

2008-01-09 @ 13:30:52
Postat av: joannah

Läste just på aftonbladet att det kommer en till omgång med vinterkräksjukan! Fy fan, jag hatar verkligen åxå magsjuka!! Trodde det var "över" för denna gång men icket!!

2008-01-09 @ 16:21:29
Postat av: Anki

Ja du har verkligen fobi för magsjuka=)
Det är väl bra att rensa rören ibland.
Hoppas pojkarna blir friska snart.

2008-01-09 @ 18:21:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Lena Pesula

Huvva...hoppas de kryar på sig snart.
Inget roligt när barnen är sjuka, man lider med dem.
Hälsa från oss.
Kram Lena

2008-01-09 @ 20:24:09
Postat av: Nina

Hoppas de kryar på sig ! håller med dig om magsjuka det är BLÄ!

2008-01-09 @ 20:30:31
Postat av: Anki

Utmanad hos mig

2008-01-10 @ 10:08:57
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Mafsjuka är det värsta som finns men en tröst är ju att den går över och då är man några kilon lättare...

2008-01-10 @ 17:25:20
Postat av: elli

Det är väl ändå förväl att man själv är frisk när ungarna är sjuka. Herregud om alla var sjuka samtidigt. Vilket kaos!!!!

2008-01-10 @ 18:45:00
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker