Mitt i veckan!

Jag är nog lika bedrövad som alla andra över vädret där ute! Nu ska det ju vara -25 och inte plusgrader.

Veckan som gått då. Ja, inte mycket har hänt. Jobbat, kommit hem, lagat mat och tvättat kläder. Än så länge håller jag mig till rutinen med att vika klääderna direkt. Det är himla skönt att slippa ha en stor tvätthög som bara växer o växer och som man drar sig för att vika.

På fredag åker vi till Luleå, stannar där över helgen. Vi ska fira Jannes syster på lördag. Hon har nämligen fyllt jämna år.


Nu väntar jag på att Wille ska komma hem. Han är på friidrotten i stan.
Imorrn har Wille tid hos tandis för undersökning. Janne åker med honom dit. Han har tid redan 07,40, så de åker väl strax efter sju. Då tänkte jag passa på att ta en rejäl skurning av dasset innan jag far till jobbet.
Just på mornar har jag väldigt mycket inspiration för just städning o sånt.

På tal om mornar.

Genom att jag har en timme alldeles själv varje morgon när pojkarna farit till skolan så poppar jag musik på hög nivå här i huset.
För tillfället poppar jag 70-80 tals disco och då spritter det i kroppen. Vilken syn det måste vara när jag "discar" runt här i huset!! :)
Jag brukar få en underlig blick av Ella som nog funderar vad jag håller på med!!!

Nä, nu ska jag ner o vika lite kläder och hänga upp nytt på tork.

Jag lär nog inte idas göra nya inlägg denna vecka. Så jag passar på att önska er ett bra veckoslut!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Här dånar åxå musiken när jag är själv...måste ju överösta dammsugaren när jag städar...Hoppas ni får kul i helg! Du får passa på!!!

2008-01-17 @ 09:06:57
Postat av: Katja

Jag poppar oxå när jag är ensammen, dom andra gillar inte riktigt min Latinmusik!!

2008-01-17 @ 09:18:32
Postat av: Anki

Har Wille börjat sin idrottskarriär?
Han brås på moster=)

2008-01-17 @ 09:46:25
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

visst hinner du blogga

2008-01-17 @ 11:26:36
Postat av: Nina

Jag poppar också när jag är ensam...men när de andra är hemma går jag och sänker ljudet på det som de stoppar på :)snällt värre

2008-01-17 @ 21:13:22
Postat av: Lena Pesula

Hehe...Ella tänker nog "jaja, när katten är borta dansar råttorna på bordet"
Ha ett skönt veckoslut du med.
Har du mailat syster du vet vad :-)
Kram Lena

2008-01-18 @ 08:42:22
Postat av: anisa

Håller med dig! De är en konstig vinter!!!!

2008-01-19 @ 19:20:01
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: elli

...aha...det är därifrån ljudet kommer! Har funderat på mornarna när jag är uppe på frillo att vad i hela fridens namn är det som låter... ho ho

2008-01-20 @ 12:01:57
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Maria

Vi har fått en riktig 08:a vinter och en sån vill då inte jag ha. Inte sånt här regn o rusk..

2008-01-20 @ 19:23:32
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: krätte

Hej! Fin sida du har fixat!

2008-01-21 @ 18:18:09
Postat av: Kajsa

I morgon är det en ny mitt i veckan...

2008-01-22 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker