Årets första..

Ja om man skulle försöka knåpa ihop årets första inlägg.

Nyåret firades i goda vänners sällskap. Trevligt var det. Men det enda "otrevliga" var att ingen ville höra mig o Kajsa sjunga. Vi som är sååååå duktiga!! :D

Nyårslöfte då?? Ja, jag har ett nyårs löfte. Jag ska äta frukost varje morgon hemma!!! Annars brukar jag göra mina frukostmackor hemma och ta med mig dom till jobbet och äta dom vid 10,30 tiden. Snacka om att man är hungrig då!! Genom att jag jobbar halvtid så har jag inte någon lunch. När jag sedan är hemma vid 14,30 är jag ju vrålhungrig. Så fr.o.m nu ska jag äta frukost hemma. Äta några mackor vid lunchtid på jobbet som mellanmål!!
Då ska jag nog orka med att vänta till middagstid.

Idag har jag vaknat med en sån fruktansvärd spänningshuvudvärk. Så stel i nacken och huvudet dunkar! Har tagit två panodil, så nu börjar det ge med sig.
Snart är det dags för Kalla att åka skidor. Det måste man ju bara se. Herregud vad hon är duktig!! Extra roligt när hon är här uppifrån är det oxå!!

Efter det blir det en tur till stan för att inhandla lite mat. Den lyser med sin frånvaro i kylen.

Nåja, nu kommer jag inte på nåt mer. Hade massor med ideer om vad jag skulle skriva om. Men det är putsväck!!

Ha en bra lördag!!

Kommentarer
Postat av: elli

God fortsättning på dety nya året!!!!

2008-01-05 @ 11:32:25
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Emma

Jag hade gärna hört er sjunga :-)

2008-01-05 @ 13:02:23
Postat av: Ulle

Ja, och tänk att jag jobbar tillsammans med C Kallas faster, så man kan ju säga att vi nästan känner henne ;)

2008-01-05 @ 15:55:06
Postat av: Eira

Jo hon är sååå duktig. Dom lopp jag sett så blir man helt niprig och nervös - o tummarna är helt blå!!! Nyårslöftet var ett klokt löfte!

2008-01-05 @ 17:19:47
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har nu vart ute å gått i två dar med Janne på isen i ca 45 mineuter, tänkte fortsätta med det!!! Sen måste jag boka zonterapi tid hos Mirkku. Sist tröck hon på nåt vis som gjorde att jag inte var det minsta sugen på sötsaker. 20 kilo ner måste jag annars kommer jag att dö i nån hjärtinfarkt eller nåt, Tror inte att jag nånsin vart så här fläskig...

2008-01-05 @ 22:06:27
Postat av: joannah

Jag hade gärna hört er sjunga och själv sjungit med antagligen!

2008-01-06 @ 09:10:03
Postat av: Anki

Hoppas du lyckas med ditt nyårslöfte=)
Vi har ju dåliga frukostvanor från vår barndom. Jag brukade dricka ett halvt glas vatten innan jag stack till skolan, men nu äter jag varje morgon. Så man kan lära sig.

2008-01-06 @ 09:57:11
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Mycket bra nyårslöfte! och en god fortsättning på det nya året !

2008-01-06 @ 10:17:50
Postat av: pappa B

Heja Kalla
Heja Norrland
Heja Annika!
Kram och GOTT NYTT ÅR

2008-01-06 @ 17:34:14
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Catharina

Vettigt nyårslöfte, jag brukar inte ge nyårslöften, men ditt nyårslöfte var ju smart, annars brukar det vara att inte äta gott och sluta röka och sådant tjafs, det håller aldrig.

2008-01-07 @ 08:17:56
Postat av: kerstin

Det var ett löfte som man borde följa.god fortsättning.

2008-01-07 @ 10:28:24
Postat av: Kajsa

Tack!!!!

2008-01-07 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker