Peppad!!


Nu är jag peppad igen!! Lyckades övertala mig själv och tog mig en prommis runt "holmen". Dessutom har jag haft en sån svacka och inte räknat points. Men dagens vägning visade -0,7.  Snart -5 kg totalt. Men det är långt kvar, ska ner 4,5 kg till!!

Fick jättebra peppning av Mimmimaria. Tack, jag läser det då och då!! :)

Så för tillfället känner jag mig väldigt GLAD!!


Imorgon ska Wille på middagsdate. Marie har bjudit över honom och så ska de äta Tacos!! Wille blev så glad. Tacos är det bästa han vet och han tycker det är så roligt när han får fara själv till M & H.

Vi passar då på att åka till stan för lite shopping!! Ska väl inhandla en Barbie.......verkar vara det han önskar sig mest!! Hahahahaha.....ojoj om han skulle få sig en barbie i födelsedagspresent!! Då skulle inte Mamma vara värd så mycket!!

Innebandy är just nu väldigt hett för honom!! Han har så bråttom på morgonen till skolan, bara för att han ska hinna spela innebandy innan skolan börjar!! Klockan 07,00 är han påklädd och 07,10 ute ur huset!! Han vill vara på skolan innan skolbussarna kommer....så han är redo när de andra kommer till skolan!!

Så det han har önskat sig från oss är en Freebandy klubba. Med den kan man göra trix. Han sitter varje kväll och tittar på Lilla Sportspegeln (på datorn). Där finns reportage om just barn som gör trix med freebandy klubba!!


Nu ska jag nog gå och ta mig en panodil. Har en hiskelig skallebank. Och sen lägger jag nog mig i sängen och bläddrar lite i Ikea katalogen. Brukar bläddra och drömma!!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såg ditt mess försent! Ungarna brukar inte komma in i hallen förrän Voitto kommer halv åtta...Det kommer att vara en baggis för dej att gå resterande kilon! Fråga Wille om vi ska köpa han en Barbie i stället för dej...Heheheheehee...han skulle nog idiotförklara mej då!

2008-02-21 @ 21:59:53
Postat av: Catharina

Wille får väl han åxå börja spela innebandy med våra killar, nu är ju säsongen snart slut, men visst hinnar han komma några gånger än, onsdagar kl 17

2008-02-22 @ 08:47:09
Postat av: Ulle

Grattis till dig1 Vad du är duktig!

2008-02-22 @ 10:13:31
Postat av: Linda

Grattis vad duktigt, skönt när kilona går åt rätt håll :)

2008-02-22 @ 10:30:35
Postat av: Katja

Var oxå ut och promenera igår, men det känns lite dumt att gå utan hunden!!Ida och Niko har å brottom till skolan pga.innebandyn

2008-02-22 @ 10:56:02
Postat av: morsan

Grattis till bortgångna KILONA, vi FÅR MÄTA våran MAGAR sen, när vi kommer HEM!
Barbie, SKA JAG KÖPA HÄRIFRÅN?. HEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-22 @ 11:44:23
Postat av: Maria

Varsågod - hoppas att det hjälpte :) Nu har du inte långt kvar!!

2008-02-22 @ 19:20:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men så jag har fått skratta!!! Skickade över samtliga "stories" till Erika!!!

2008-02-22 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker