Jag är så...

...på dåligt humör!! :(
ALLA (utom jag förståss...såklart) bara stökar i den här familjen! Det är prylar överallt. Skitigt som fan. Jag orkar inte hålla efter, det är ingen idé Tvätthögen växer. Fast jag håller fortfarande fast vid att vika in alla rena kläder på en gång. Men skittvätten bara växer. USCH!!!!!!!!!!!!!

Janne tex har en jävla ugnsplåt som han grisade ner förra fredan. Gör varma mackor utan att lägga smörpapper på plåten. Redan förra fredan bestämde jag mig för att jag INTE ska diska den plåten. Den ligger fortfarande kvar på diskbänken. Få se hur länge den ligger där???

Mattias gnäller om sin månadspeng. Förutsättningen för att få månadspeng är att han åtminstone håller ordning på sitt rum. Men det ser ut som rena bombnedslaget!!!!

Wille har leksaker runt hela huset. Lego bitar ligger utspridda på hans rum!!!

Ella hårar och är som en svans efter mig!!!!

Jag då!!! Självklart perfekt!! hehehe,,,,,jag stökar ju inte (hrmmmmm) =0

Egentligen är detta bara en av mina dåliga perioder som jag kan ha ibland. Då allt förfaller och jag inte ids göra nåt. Men jag blir så frustrerad när det blir såhär. Det är inge roligt!!! :(

Nu blev det väldigt gnälligt! Men kanske jag finner inspiration och orkar med detta kaos nu när jag fått gnälla av mig lite!!! :D

Hoppas ni har bättre dagar än mig!!

Ha en god kväll!! Jag ska lägga mig på soffan och soooooova efter att jag ätit middag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Å vad jag kände igen det där !!!

Här är det också alla andra som stökar *flin*, och klart att det alltid ser ut som en bomb när ingen plockar undan efter sig, utan aLLA andra bara drar fram mer och mer grejer...jag brukar gå som en surpuppa och muttra i några dagar och sedan sätter ångloket igång...jag drar farm som ett yrväder, får hela familjen sur och grinig dock hjälper de till att plocka lite...och så gnäller jag som F...n då ....
Till slut säger gubben nu räcker det *hrm*

2008-02-01 @ 17:56:57
Postat av: Nina

Glömde det Viktigaste !!!
Sov du på soffan med gott samvete !!!!!!!! Allt kommer att kännas bättre sedan.

2008-02-01 @ 17:58:10
Postat av: Kajsa

Stå på dej med ugnsplåten!!! Fan, vad starkt gjort att ha den liggandes på bänken så länge!!! En stor jävlar medalj ska du ha!!!!

2008-02-01 @ 18:48:50
Postat av: Ulle

Beundrar dig för att du orkat låta plåten vara. Jag kan tyvärr inte skylla på någon annan när det ser ut som ett bombnedslag här.

2008-02-02 @ 09:19:58
Postat av: Nina

Säger som Kajsa !!
Att en stor medalj skall du ha.....för att du klarar av att se plåten !

2008-02-02 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker