Bastun!

Innan Mommo o Moffa åkte på semester så frågade jag dom vad dom tror om vårt badrum och bastu. Är det månne färdigt när de kommer hem?? Snart har 2 månader gått, bastun...jaaa...den är inte färdig!!!!

Men, ikväll har rörisen varit här och inspekterat och imorrn kommer han och drar alla vattenrör. Så, kanske är vår nya lilltoa klar imorrn kväll. Bara städa ur den och sen börja använda. Nu ser jag lite hopp iaf. :)


Brukar ni se på "Kungamordet" som går på måndagkvällar. En helt suverän svensk serie som startat. Reine Brynolfsson bl a är med. Han spelar sin roll så bra, en riktig jävla skitstövel som man skulle kunna strypa om man kom åt honom! :)
Om ni inte sett på det, gör det. Rekommenderar verkligen det!

Nu har jag hela 3 program som jag följer i TV:n. Kungamordet, Bygglov (reklam just nu, därav sitter jag här) och House.

Imorrn startar ett nytt program (rent hus) om grisiga hushåll i Sverige, som ska städas. Det ska bli intressant att se. Bara av att se reklamen om detta gör en illamående!!

Så det finns kanske folk som har det värre än jag!!! =D


Nä, nu ska alla pengar spenderas. Måste sätta in räkningarna. Fy bubblan....tandläkar räkningen på drygt 3500 kr ska betalas. Så efter det blir inte många korvören kvar!! :(
Ingen Ikea shopping den här månaden heller!!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: kerstin

har lyssnsat på boken,kungamordet den är bra, har inte sett på tv har varit i stugan vi har fått låna filip,så när han somnade så slocknade jag oxå.

2008-02-26 @ 21:49:28
Postat av: aegnes

skulle gärna se rent hus men jag tror nog att jag skulle få spy hela tiden å det är inte roligt så jag skippar nog d programmet. och du kan INTE ha så skitigt hemma hos dig.

2008-02-27 @ 06:20:25
Postat av: Nina

Skall också se rent hus hade jag tänkt. Fy vad äckligt en del verkar ha det :(

2008-02-27 @ 07:31:17
Postat av: Kajsa

Rent hus ska jag se! Kul att se skiten först och sen när det är rent och fint...man kanske får inspiration..hehehe...Kungamordet har jag inte sett men läst boken. Hoppas verkligen att toan åtminstone blir klar till dom kommer hem.

2008-02-27 @ 09:35:51
Postat av: morsan

Nu, VISSTE VI DET, INGEN BASTU, nar vi kommer HEM!

2008-02-27 @ 13:39:50
Postat av: Eira

Det är ju inte det roligaste - mkt besök och många avtryck och undersökningar och allt. Men hellre nu (när det är gratis!) än när dom är vuxna. Då kostar de tydligen multum!!

2008-02-27 @ 15:33:39
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker