Är det dags??

När jag väckte Wille imorse så klagade han över ont i halsen!! Det är väl vår tur nu. Det är ju så många som har eller haft halsfluss på skolan. Vi stannar hemma iaf, ifall det är "fluss" på gång.

Men ikväll är det ju konsert på Folkan. Mattias ska vara med och spela....men inte gitarr. Han skulle egentligen inte vara med överhuvudtaget. Men nu hade en blivit sjuk i ett av banden och då hade Ismo frågat Mattias om han kan ställa upp....och spela TRUMMOR!! :)
Det är ju jättekul!! Han är ju en suverän gittarist. Men han kan även spela trummor jättebra!!

Men jag tror att vi åker dit ikväll och tittar ändå....fast att Wille har ont i halsen!!



Igår kväll när Janne var med Wille o Jesper på friidrotten så passade jag på att handla på Maxi. Men jag hade liksom drygt 1 timme på mig att försöka fördriva tiden. Så i 1 timme och 20 minuter har jag strosat omkring på Maxi. Det är jättesvårt att försöka handla sakta!! :)
Tittade på alla grejer som finns där....det finns faktiskt massa häftiga grejer oxå. Men pga skral kassa kunde jag ju inte handla något "onödigt"!! :(

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan med Wille o titta på nåt barnprogram!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Min Wille hade åxå ont i halden i morse, han är i skolan, men gissar att de ringer. Jasså är det halsfluss på gång, då kan de vara det hos oss åxå snart

2008-02-14 @ 09:24:49
Postat av: Kajsa

Stackarn!!! Han var så gullig när jag frågade honom vad han önskade sej i födelsedagspresent. "Pengar och joggijokort" sa han först. Sen sa han att han vill ha allt han får...att han blir glad över allt alltså! MEN inte Barbiegrejor...hahahahaha

2008-02-14 @ 09:50:32
Postat av: Anki

Är väl inte helt fel att strosa där i en timme, det finns ju så mycke roliga grejer=)

2008-02-14 @ 19:08:00
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Gratta Matti med en bauta stor kram från mej och maria Pesu!!!!!!!!

2008-02-14 @ 19:11:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: morsan

ATT, jag IGEN MISSADE Mattis konsert!
Men vet, att Han KAN DETDÄR!

2008-02-15 @ 04:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker