WOW!!! Dagens..

..andra inlägg! Inte illa.

Nå som jag skrev på morgonen så fick jag lite kli i fingrarna. Och sagt o gjort...det sattes igång med att rensa! Jag gav mig på köket. Där finns många skåp som behöver rensas. Så hittills har jag rensat totalt 6 skåp. Och i 4 av dessa samlas bara "braohagrejer".  Och det finns fortfarande många sådana skåp kvar. De ska jag ta itu med imorgon kanske.
Tills nu har jag nästan 2 sopsäckar fulla. Och ¨då får man tänka att det inte är stora grejer däri. Massa småkraffs och papper.

Men herreminje vad det känns skönt när man kommit igång med att rensa. Det är riktig feng shui!!!! :)


Imorgon blir jag nog hemma Wille. Han har fått fruktansvärt ont i halsen. Nu skulle jag misstänka stort att han har halsfluss jämfört med förra gången då när han hade flussen, men knappt ont i halsen. Få se om vi får fara iväg o ta ett hallsprov om någon dag.

Nu är tvättmaskinen klar. Måste gå o hänga upp Mattis jeans så han har nåt att ta på sig imorgon!!

Ha en fortsatt skön söndag.

Ps. Brukar ni se på Hela o Rena? Det är ikväll kl 8 på 6:an. Mycket bra program....tycker jag!! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Har inte sett det programmet, vad handlar det om?

2008-04-06 @ 19:50:25
Postat av: Ulle

Gudars vad flitig du är, både vad gäller rensning och bloggande.

2008-04-06 @ 21:52:30
Postat av: Kajsa

Kasper är åxå hemma i dag...ont i halsen!

2008-04-07 @ 07:38:19
Postat av: mamma

Så, Du FÅR STANNA HEMMA, å städa färdigt?
Krya på Er, kommer KANSKE å hälsar PÅ?
Och, DU KAN SKRIVA FLERA BLOGG, nu när Du ÄR HEMMA?

2008-04-07 @ 08:48:15
Postat av: Katja

Det är verkligen skönt att bli av med onödigt kraffs och det har man alltid gott om!!

2008-04-07 @ 17:22:05
Postat av: joannah

Är åxå sugen på en rensning, men jag måste göra det när peter är hemma för annars har jag en liten hjälpreda som lägger sig i.....

2008-04-08 @ 10:50:40
Postat av: Linda

Jag rensar oxå! Visst är det kul när man får upp ångan :)

2008-04-08 @ 12:12:26
Postat av: Anki

Nu är du skyldig mig lite inspiration=)
fast jag kan väl bjuda den här gången.

2008-04-08 @ 18:43:51
Postat av: kerstin

Behöver oxå rensa men kommer bara till tanken så blir jag helt sluuuuut.

2008-04-09 @ 09:49:14
Postat av: krätte

snälla smitta mig också med städa skåp o garderob baciller eller virus!

2008-04-09 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker