Ny vecka & nya tag!

Kanske man skulle få ihop ett inlägg idag! :) (tänker fortfarande på skoinlägg när jag skriver ordet inlägg)

Har försökt börja mitt nya liv den här veckan. Pointsräkningen har satt igång igen....är det tänkt. Fast det går inte riktigt bra, men försöker gör jag.
Otroligt men sant är att efter uppehållet på 4 veckor så har jag bara gått upp 0,8 kg. Och då har jag ätit som en gris. Allt som bara går att äta har konstant slunkit ner.
Men nu jäklar ska det bli andra "bullar". 4 kg kvar att gå ner.

Så den här veckan försöker jag komma igång med prommisar igen. Igår var jag på en rask prommis på ca 1 timme. Sjöblöt i svett när jag kom hem. Men det kanske berodde på sällskapet jag hade.....Ella och vårat dagisbarn Rasken. :)
Snart bär det iväg igen. Ska hämta Mommo vid 6.

Annars händer inte speciellt mycket. Sudokun tar väldigt mycket av min tid. Måste säga att jag blivit ganska duktig. Sudokun i NSD:n tar bara ca en kvart att göra varje morogn....den är oftast klar redan innan Wille dragit iväg till skolan. Tidigare hann jag oftast inte göra den klart innan det bar iväg till jobbet. Fick fortsätta kämpa med den efter jobbet oxå.
Sen har jag avancerat. Håller nu på med Sudoku där det är blandat bokstäver och siffror. Den är ganska kämpig. Har hållt på med en nu i 3 dagar....och det är bra om man får dit nån siffra eller bokstav i timmen. :)
Många tomma rutor kvar!!!

Nåja, ska börja dra på mig ytterkläderna och gå iväg mot Mommo.

Ha det gott tills vi höras igen. Hade egentligen massor med annat jag tänkt skriva om men det är som bortblåst!!

Kommentarer
Postat av: anisa

Var försiktig med sudoku;) Man kan bli beroende:)

2008-04-02 @ 18:59:12
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag håller mig ännu till enbart siffror när det gäller sudoku....vågar inte på bokstäver ännu.

2008-04-02 @ 21:01:32
Postat av: Ulle

Visste inte att det fanns en blandad variant. Kanske något att testa?

2008-04-02 @ 21:34:47
Postat av: mommo

tack för prommisen, LITE jobbigt, det blev 2 promenader igår! (ETT KILO OPP i vikten, SÄKERT MUSLER?)

2008-04-03 @ 10:03:34
Postat av: catharina

Har nu blivit lite beroende ?? det är som att lösa korsord, när man börjar så plöjer man igeon alla tidnignar som har korsord..

2008-04-03 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker