Inspiration kanske!?!

Läste precis min systers blogg och hon o Anna har jobbat hårt igår. De ska tydligen fortsätta idag. Rensa är något som jag oxå borde göra. Det började liksom att klia i mina fingrar när jag läste hur duktiga de har varit. Så nu funderar jag på vart/i vilket hörn jag ska börja rensa?? För här i huset finns det väääääldigt mycket som man skulle kunna kasta!!

Annars då?? Ellas "medicinering"?? Jaa, har inte märkt så mycket än, kanske att hon kan ligga lugnt o vila istället för att vara på helspänn hela tiden. Men jag tror jag varit lite för feg med doseringen. Läste imorse att man ska helst ge tabletterna 2-3 ggr om dagen. Jag ger bara en gång. Så idag ska hon få en dos på eftermiddan oxå.

Wille var på disco i fredags. Emelie gick hem med oss efter skolan i fredags. Och hon o Wille skulle gå tillsammans till discot. När vi satt vid middagsbordet diskuterade dom discot. Och då kommer de plötsligt på att det har ju varit skidtävling i skolan och då blev de väldigt svettiga. Och inte kan man ju gå på disco svettig o skitig. Man måste ju faktiskt duscha innan man går på disco. Sagt o gjort, bråttom fick dom, först Emelie in i duschen och därefter Wille. :D
Wille var väldans nöjd efter discot. Han hade fått dansa en hel del. :)

Nä, om man skulle ta o börja rensa nånstans.

Ha en skön söndag!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja, här skulle det oxå behövas rensas en hel del. Får nog ta det till sommaren... om tiden finns då?

2008-04-06 @ 10:06:56
Postat av: elli

Jag tycker att du har så mysigt hemma hos dej. Kan inte förstå vad du ska rensa bort!!!

2008-04-06 @ 10:18:27
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Äh här blev det vilodag istället=)

2008-04-06 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker