Sååå mycket skrot..

Idag har vi varit och hämtat Willes nya säng. Så nu har vi startat med inredningen av Willes rum. Men herrejestanes vad mycket skrot han har. Vi har sorterat hela dagen idag men vi är inte färdiga än. Mycket åker till Segerlund, en del grejer ska vi sälja på loppis om det blir av.

Men fint blir det när vi väl får dit nya möbler. Får köpa lite allt eftersom.

Sen är det ju det där med navelsträngen. Han ska ju börja sova i eget rum. Hittills har han sovit i vårt rum, men nu ska det lilla livet sova på vindan. Hur ska JAG nu kunna sova när jag inte hör honom snarka. Det är nog jag som är mest orolig än vad Wille är. Fast just nu sitter han här brevid och planerar att hämta ner hans täcke o kudde. Han har ju ännu sin gamla säng här i vårt sovrum!!

Förresten Anki! - Vill ni ha tillbaka Jussas gamla säng??? :)
Den är ju i så bra skick....så inte kan jag slänga den! Det är ju en klenod!!

Ikväll kommer eventuellt M förbi. Vi ska ordna ett 80-tals inspirerat kalas i oktober. Så vi ska planera lite inför det!!
Så för att få lite känsla för det så lyssnar jag på .

Ni ska ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: joannah

men så flitiga ni har varit! Tack för att ni kom igår, presenten var mycket uppskattade av agge, han trycker på chaffisen och dansar, den spelaar nån melodi nämligen =)

2007-09-01 @ 20:37:54
Postat av: Lena Pesula

Oliver och Rasmus sover tillsammans i ett rum. Rasmus var 5 månader gammal när de flyttade till eget rum. Vi sov ingen av oss när vi sov i samma rum. När en vaknade och rörde sig vaknade alla.
Även om det är supermysigt med dem i sängen ibland så är det lika skönt att få vara ensam med sin gubbe ;-) (ok, inga snuskiga tankar här nu ;-)
Hoppas det går bra för dig och Wille, att ni sover gott.
Kramisar från Lena

2007-09-01 @ 20:48:56
Postat av: elli

Det är ju lika jobbigt för Wille som för dej. Jag förstår verkligen!
Vi syns i morron!

2007-09-02 @ 08:19:11
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Katja

Han kan ju alltid komma ner :)

2007-09-02 @ 08:33:58
URL: http://rantsu.blogg.se
Postat av: Kajsa

Tänk sen när han flyttar söderut för att gå skola eller jobba...Jag tyckte att när Pontus flyttade in i eget rum så kändes det precis som så...att han flyttat söderut alltså.

2007-09-02 @ 08:39:39
Postat av: Anki

Tror inte Jussa ryms i den nåmer ;-D
Men synd att slänga en så fin säng.

2007-09-02 @ 09:34:45
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

"KLENODEN", ryms INTE HOS OSS!
Hur GICK DET INATT, sov Han OPPE?

2007-09-02 @ 09:45:53
Postat av: Maria

Mitt barn vandrar mellan fortfarande :) fast inte gör det mig nåt!

2007-09-02 @ 12:47:22
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulle

Ja, det är inte klokt vad man drar på sig prylar. Fast jag rensat som en galning i sommar, slängt och sålt på loppis syns det knappt. Skulle behöva rensa ännu mer, men... så svårt att skiljas från minnen.

2007-09-02 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker