Imorgon!!

Är det fredag! :) Skönt...jag har varit så trött hela veckan. Så det ska bli skönt med lite ledigt!
Det blir nog en gubb & minsting fri helg. Janne och Wille åker till Keräs imorrn och jagar älg. Så imorrn har jag planerat att städa så att jag kan ta sovmorgon på lördag och sen slappa på soffan hela lördan om jag vill.
Fast, det blir nog som det brukar bli. Otroligt pigg vid 6-7 tiden på lördagmorgon.

Är lite smått shoppingsugen...nästan lite abstinens. Skulle vilja spana in affärerna i Ikano huset. Skulle även behöva fara på Handelsporten. Lite smått o gott känner jag för att handla.
- Mommo, är du inte shoppingsugen?? :)


Idag har vi haft utvecklingssamtal med Mattias. Det går ganska bra för honom. Betydligt bättre än förra året iaf.
Inga betygsvarningar än...men det är mycket kvar av läsåret. Eller liten risk finns i Idrotten. Han har slarvat med att ha gymåakläder med sig, och det räknas som frånvaro.  Men nu ska han börja skärpa sig...har han lovat!


Hade oxå sån tur idag!! Satt på jobbet och funderade hur jag ska lösa veckohandlingen....utan att börja dra Wille till stan på kvällen (risk för sovning i bilen). Jag hade sån tur att Kajsa var i stan och handlade. Så jag sprang till Maxi och kunde sen göra en liten handling.
Kanske det blir komplettering till helgen om det blir nån shoppingtur. :D


Willes vän Empo (Emelie) har precis varit o lekt en stund. Wille står i duschen just nu. Sen hopp i säng för honom och jag ska ta mig en kopp kaffe och glo lite på dumburken!

Ha en bra torsdagkväll!!

Ps. LENA!!!!! Jag saknar din blogg!!!!

Kommentarer
Postat av: morsan

alltid REDO, bara jag har BIL?
Moffa ska JAGA!

2007-10-11 @ 19:32:53
Postat av: Kajsa

Till helgen måste ju mjölken kompletteras...Jag ska stå på Prillan med en bössa mellan tolv och två, en insamlingsbössa för världens barn inte en pang pang...

2007-10-11 @ 22:09:05
Postat av: Ulle

Trevlig helg!

2007-10-12 @ 11:02:35
Postat av: Lena Pesula

Hej vännen.
Nu är det exakt två veckor kvar tills vi åker till England. OOh, vad kul vi ska ha det!
Har en blogg på fotosidan som du kan läsa:
http://www.fotosidan.se/blogs/nordik/11766.htm
Du kan även gå in på mig och se alla min bilder och vad jag får för kommentarer på dem.

Kram från en tokförkyld Lena

Postat av: joannah

Hoppas hoppas dom skjuter den sista älgen i helg!! Sen är det ju lite mer "frivilligt" att jaga och man kanske får nått gjort på hemmafronten!

2007-10-12 @ 11:33:26
Postat av: Maria

Sov länge imorrn!

2007-10-12 @ 18:42:33
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Susanne

Stigit upp från soffan än ;D!??

2007-10-12 @ 19:26:41
Postat av: Anki

Hej hej

2007-10-12 @ 19:42:42
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker