Gamla inlägg!!

Har börjat läsa mina gamla inlägg som jag skrivit  sedan Oktober 2005...då jag blev en bloggetilainen!! :)

Tror att jag blivit senil Massor av saker jag skrivit om kommer jag inte ens ihåg att det har hänt! Men roligt att läsa är det. Jag har inte kommit så långt....är inne på April 2006.
Märker att man periodvis skriver på olika sätt. Under en viss period svär jag väldigt mycket i inläggen. I vissa perioder tycker jag att man är allt för öppen och skriver om vad som helst....sånt skulle jag aldrig skriva om idag!


Då har denna helgen varit o farit. Sovmornar som jag skulle ha,,,,gick åt pipsvängen. Har sovit så dåligt och vaknat vid 06,15. Men jag har ändå kämpat och legat kvar i sängen till 7-7,30. Igår var vi hela dan o rantade i stan, mommo, moffa, anki o anna. Hittade en del saker åt ungarna....och åt mig själv en reflexväst. Så nu har jag en alldeles egen reflexväst. Behövs ju i detta mörker. Vi lär ju inte få gatlysen i år heller!!


Funderar på om jag ska ta o lägga mig på soffan en stund. Eller om jag ska försöka göra nån nytta, såsom ta en promenad eller så. Fast det lutar åt att det blir soffan....den lockar på mig! :)

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: morsan

Jag BRUKAR LÄSA Din å Ankis GAMLA BLOGG, J...LIGT ROLIGT å läsa, man skrattar så GOTT, synd BARA, att jag har RADERAT MINA BLOGG!

2007-10-14 @ 12:55:47
Postat av: Anki

Va kul o läsa gamla bloggar=)
Men när ska man hinna?

2007-10-14 @ 15:19:20
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Månne om det går att bränna på cd det man har skrivit om. Det blir ju som en dagbok. Tänk om allt försvinner?

2007-10-14 @ 16:59:45
Postat av: Maria

Jag har då haft fler bilder än inlägg :)

2007-10-14 @ 18:28:36
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Katja

Det är inte så lockande att fara ut å promenera när det är så jädrans mörkt!

2007-10-14 @ 20:41:03
Postat av: Katja

Det är inte så lockande att fara ut å promenera när det är så jädrans mörkt!

2007-10-14 @ 20:41:39
Postat av: joannah

ingen älg-jävel idag heller, fysjutton så less man börjar bli!

2007-10-14 @ 20:44:26
Postat av: Ulle

Säkert kul att gå bakåt och läsa sin egen blogg. Undrar när jag ska mig tid att göra det.

2007-10-14 @ 20:51:53
Postat av: Kajsa

Jag tyckte att skrivelserna var lite mer humoristiska för..

2007-10-15 @ 08:54:41
Postat av: Anonym

Ja jag vet men livet går inte riktigt min vög just nu!! Ska komma så fort jag har en bil som inte bara står på gården o väntar på att få bli bogserad till verkstan.... =((

2007-10-16 @ 09:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker