Ärligt talat..

Jag hinner inte vara så mycket på bloggen just nu. Jag håller på med att utforska en annan sak jag gått med i. Där kan man oxå blogga....så det är mitt nöje just nu. Lite krångligt är det där, men jag har börjat fatta galoppen lite nu.  :D

Men jag är fortfarande sur över de få kommentarer jag får här....så det så!! :)

Annars då. Den här helgen har gått i slöhetens tecken. Har inte gjort nåt i princip. Mest legat på soffan, har kännt mig riktigt slö. Har även fått så förbaskat ont i halsen....det river som fan. Hoppas bara det går över fort. Vill inte vara sjuk när jag ska bege mig iväg på torsdag till Uppsala och sen vidare till England.

Ikväll har jag varit på en supertrevlig tupperware visning. Ulle var jätteduktig på att "dema". Om 5 månader blir det vår/vinter visning inför skotergrillsäsongen här hos mig, och hos Kajsa om 6-7 månader inför sommargrillsäsongen!! :D

Nå niin....kommer inte på nåt mer. Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Lia

bli såå.. man kan inte hinna med allt

2007-10-21 @ 20:26:41
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Susanne

TACK för en trevlig kväll!!
Skall "gömma" burken när den kommer ;)

2007-10-21 @ 20:29:02
Postat av: Vivi

Då kommer jag gärna!!! =) Hörru sängen, jag ska försöka hinna i morron men vet inte om jag får fingrarna ur. Åker till 08,a sedan en vecka så.....en vacker dag blir du av med den!! Botten på emils spjällis rasade ikväll så man kan lugnt säga att det är dax att byta!!! =)

2007-10-21 @ 20:38:34
Postat av: elli

När du är fulllärd på den där andra saken så kan du väl lära mej????

2007-10-21 @ 20:50:56
Postat av: Ulle

Tack för ikväll. Vi får boka in en demo när det närmar sig.

2007-10-21 @ 21:36:34
Postat av: Mia

Jag vill oxå komma på demo....
Är du med på facebook eller?

Kram

2007-10-21 @ 21:53:17
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Katja

Är det för jobb eller nöje du åker till england, Hoppas att du inte blir sjuk!!

2007-10-22 @ 09:07:15
Postat av: joannah

försöker åxå förstå mig på "det där andra" och samtidigt försöker jag förstå mig på facebook=)

2007-10-22 @ 12:00:59
Postat av: Anki

Du måste nog ta en "eine" för halsen=)

2007-10-22 @ 19:26:27
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker