Puh!

Sjöblöt i svett är jag. Snabbröjning är på gång! Har röjt undan skrot och dammsugit o skurat. Berit med barnen är på väg. Måste ju röja undan så de inte blir uppätna av "råttorna"!! :D
Nu har jag bara Willes rum kvar. Måste dammsuga så de inte får nåt astmaanfall eller så när de ska sova där. :)

Vi har planerat en tjejsurrar kväll ikväll. Dricka lite vin o sitta o surra!!
Ja eller det beror ju på om Berit håller sig vaken!! hahaha
Det brukar vara så att när dom är här och sen ska söva barnen så slutar det med att Mamma somnar istället för barnen!! :D

Ni vet, komma till "bun" o lugnet då blir man vääääldigt trött!!

Nä....nu ska jag fortsätta röja!!

Har ni lust att komma o surra ikväll....så kika förbi!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni orkar dricka lite vin och surra :)

Jag orkar inte....så trött på kvällarna, så gubben gnällde just i morse att jag går nästan och sover före barnen är i säng.......han menar att jag vet ingenting vad som händer och sker i världen när jag aldrig sitter framför tv:n och glor på kvällarna, men jag vill ju bara ha skönhetsömn ;)

2007-11-17 @ 13:41:03
Postat av: Ulle

Ha en skön och mysig tjejkväll!

2007-11-17 @ 13:51:56
Postat av: morsan

tack, men nä, inte SUGEN?

2007-11-17 @ 14:00:49
Postat av: Kajsa

Vad mysigt med tjejsurr! Kasper går nog inte med på att mamman i huset försvinner en kväll till...Han ringde en gång i går under konserten och ville att jag skulle komma hem.

2007-11-17 @ 17:03:03
Postat av: Mia

Hoppas ni hade trevligt. Kramiz

2007-11-17 @ 18:49:14
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Emma

Mysigt med surr kväll :-) här städas köket för fullt har inte så mycket kvar nu ..städas för fullt är egentligen att ta i men tar nått skåp lite då och då
:-)

2007-11-17 @ 20:58:50
Postat av: Anki

Hoppas ni hann surra lite innan ni slocknade=)

2007-11-18 @ 08:43:00
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Själv hänger jag numera på ikeas sidor för att göra om vårt kök. Men datorn och jag är ju aldrig överens!!!

2007-11-18 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker