Nu hade jag tänkt...

...göra slag i saken.

Det är ju en hel del garderober som ska inhandlas till detta hus. På lördag hade jag tänkt mig en tur till Ikea och slåss med ALLA andra som är där. Eller ja det beror ju på dig Kajsa? Ska vi fara...eller har du glömt det....hahahaha....nä nu var jag ironisk!! :D

Planerar som så att eftersom Janne inte är särskilt sugen på att besöka det stora blå, så går jag in och plockar ihop det jag ska ha. Och det kommer ju säkert vara väldigt långa köer nu under kalas dagarna, så när jag står i kön så ringer jag till Janne att NU kan han börja dra sig mot Ikea och hämta alla grejer!!
Smart va?? :D

Tidigare fanns det ett planeringsverktyg på ikeas hemsida, där man kan rita sina egna garderober. Detta program har dom gjort om, och det är helt värdelöst. Inte alls lika bra som det förra. Så nu får jag försöka knåpa ihop mina grejer hos Ikea.
Nå, det bllir till en början 3 garderober som ska in i vårt sovrum.

Vivi!! Om du läser detta. I och med att garderoberna ska in, måste juniorsängen ut. Skulle du ha den??
Anki!! Om du inte ska ha den inför dina kommande barnbarn??
Annars vet jag inte vad jag ska göra, då åker den i brasan!! *snyft*

Sitter och diggar julmusik just nu. Det jag laddade hem var 128 olika jullåtar. Och det är en jättebra blandning. Allt från gammal tradionell julmusik till nytt som jag aldrig hört förrut. T.o.m Iron Maiden och AC/DC har jullåtar!! :D

Nå niin!! Ha en bra kväll!!

Ps. Snacka om skrivdiarré efter uppehållet. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men nån måtta får det vara!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj då, skrivit alldeles för fort, massor med stavfel!! :)

2007-11-14 @ 20:14:10
Postat av: Cessi

Jag la inte märke till några stavfel.
vad mysigt och kul allt låter ; julmusik o ikea mm mm.
tycker det är kul att gå på ikea men blir väldigt snabbt trött av det ,så jag brukar
ta en fika den första kvarten. sen måste jag veta att jag inte ska jobba eller läsa efteråt för efter
brukar jag behöva en
en tpplur .det är så mycket intryck när man går där o så har jag nog ngn form av koncentrationsstörning.
kramar o ha det så göttigöttgött det bara
går!

2007-11-14 @ 20:20:39
Postat av: Eira

O jag jobbar på lördag! Kanske jag ser dig nånstans vid kassorna och hinner vinka till dig? *ler*

2007-11-14 @ 21:56:03
Postat av: Nina

Vad mysigt det lät med julmusiken...tänk om man skulle vara insatt i det där med att ladda ner...men jag är så antik av mig så jag fattar inte sånt. Antikvärde på mig ;)

2007-11-14 @ 21:59:43
Postat av: aegnes

om jag ser till at du får några tomma cd:n, får jag tillbaka dom fulla då???????

2007-11-15 @ 07:49:28
Postat av: krätte

Vad mysigt med julmusik. Det kanske är dags att man börjar inse att julen är snart här. Har liksom inte fattat det än!
"dags att starta paniken!"
(muttrar: det är köpmännens julafton, de är ju dem som vill åt mina pengar!)

2007-11-15 @ 10:05:40
Postat av: Ulle

Låter som en smart ide´. Alla nöjda Du får dina garderober och J slipper ett IKEA besök.

2007-11-15 @ 22:35:20
Postat av: aegnes

hur får du cd:na, har du möjlighet att skutta förbi när du åker till eller från stan? hemma idag fredag, men ring säkrast 070 228 54 94. vet ej när jag tar nån tur norröver, ni bor ju "lite åt fel håll", spec nu när jag jobbar åt andra hållet.
ses kanske

2007-11-16 @ 07:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker