Nå Hej På Er!!!

Ja få se vad det blir av detta. Det går så otroligt trögt, så det är inte säkert att det går att publicera!!

Har just vaknat från en medvetslöshet som heter duga. Länge sen jag hade så här. När kroppen vill vakna så vägrar ögonen att göra likadant...det är lite småjobbigt. Så nu blir det ett snurrande i sängen ikväll...för jag kommer INTE att kunna somna i första taget.

Har i några dagar haft ett väldans trasigt tangentbord, inte många tangenter som har funkat på det. Bl a shifttangenten är trasig på den....och hur handikappad blir man bara för det. Otroligt, men allt gick åt pipsvängen när man skulle skriva. Så idag har jag investerat ett nytt "bord", men det snodde Matti direkt. Men då fick jag i min tur tillbaka mitt eget trådlösa "bord"!
Jag var oxå och köpte mig ett par nya vinterskor på SkoSport. Jag har ju inte direkt små fötter, men i dessa kan jag t.o.m vifta på tårna. Det är inte ofta JAG hittar såna skor....förutom gummistövlar.

Och Julen då!! Åhhh vad jag o Wille längtar. Jag har laddat hem en massa jullåtar. Så på morgonen när ungarna fart till skolan, då poppar jag julmusik för fulla muggar.
Tomtarna i jullådan har tydligen oxå börjat ropa på oss, plus Willes nyinvesterade tomtar. Men, säger som Emma. Först ska köket städas. Och tyvärr inte vilken städning som helst. ALLT ska gås igenom. Jag har liksom inte städat invändigt i köksskåpen sen vi börjat med renoveringen. OCH, hrrrmmmm, det är JÄVLIGT skitigt!!

Igår kväll, när jag precis höll på att somna, då fick jag en såm där känsla att jag hade kunnat börja städa. Men skönhetssömnen går före!! :D

Och idag blir det nog inte heller. Jag är helt slut efter min medveslöshet!!

Såå, ha det gott tills vi hörs nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst var bloggen trög idag!!

2007-11-13 @ 20:02:49
Postat av: Ulle

Här saknas julstämning... längtar efter att den.

2007-11-13 @ 20:48:16
Postat av: Anonym

Kul att du vaknat upp en sväng ur medvetslösheten ;)

Städa...vad är det ???
*ler*

2007-11-13 @ 21:51:48
Postat av: Kajsa

Så här gjorde jag i köket...rensade ur all gammal skit och sen stängde jag skåpen/lådorna och kände mej helnöjd! Nu är äntligen allt som ska vara grått verkligen grått!!!!!

2007-11-13 @ 23:36:46
Postat av: aegnes

vinkvink

2007-11-14 @ 08:02:32
Postat av: Kajsa

Tack!!!!

2007-11-14 @ 08:31:23
Postat av: Eira

*vinkar* Ha en bra dag! Städa...ja, sånt där tråkigt, men tyvärr lite måste ibland... *suck*

2007-11-14 @ 09:29:59
Postat av: Katja

Att städa skåp är bland det tråkigaste jag vet!!!

2007-11-14 @ 11:59:34
Postat av: joannah

här väntar jag bara på att få ta ner jullådan från vindan och slänga på en julskiva...tror det blir i nästa vecka!

2007-11-14 @ 12:13:23
Postat av: Anki

På jobbet har vi full jul, så jag känner inte för att julpynta hemma =)
Men städa det skulle det här huset var i stort behov av.

2007-11-14 @ 18:03:33
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker