Måndag! Med tillägg!

Lördagens julfest var jätterolig!! Helt suverän show, bra mat och jätteskoj!!

Fast det kändes sen på söndagen att det hade varit partaj, var väldigt låg hela dagen! :)
Men det är smällar man får ta.....på min årliga utgång!

Nu är jag ledig i 2 dagar. Ska jobba hela dagen på fredag så därav ledig nu. OCH, det är nu det ska julpyntas i detta hus. Jag ska städa som en tok så att det är klart för pyntning när Wille kommer hem från skolan. Och banne mig, det MÅSTE städas....spelar ingen roll hur oinspirerad jag är....det är ett MÅSTE om vi ska få jul i deta hus.

Idag har jag suttit vid datorn och försökt få igång ljudet så jag kan digga julmusik när jag ska städa. Och ett tag trodde jag att det är kört. Det ville inte funka. Jag har ominstallerat ljudkortet säkert 15 ggr, men i helsicke...det gick bara inte. När Wille stod i duschen gjorde jag ett sista försök...och vips så funkar det!! Men få se för hur länge, jag tror att det är nåt på gång med kortet....

Tidigare idag ringde även Sussi som hade problem med sin dator. Kunde inte hjälpa henne så mycket, bad henne ringa Dell supporten. Och det visade sig tyvärr att hårddisken har kraschat på hennes dator. :(
Men hoppas vi inte blir alltför länge utan inlägg från henne.

Nå väl, nu ska jag sätta mig framför TV.n och se om det finns nåt sevärt!!

Ja just ja!! Glömde ju att berätta. I lördags råkade jag bita sönder (käkade chilinötter) min provisoriska lagning som jag har för den förbaskade rotfyllningen som är på G....trodde jag! Jag hade egentligen tid nästa vecka till tandis, men ringde imorse för säkerhetsskull o kollade om detta kan vänta till nästa vecka. Men de tyckte dom inte. Så idag bar det iväg till tandis. Och det visade sig att hela tandjäveln hade spruckit. Jag bad dom dra ut hela tanden men det ville dom inte. Så de har lämnat kvar en "vägg" på utsidan av tanden för att de ska se ut som att hela tanden är där, men "insidan" är bortdragen.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: morsan

Vilken OTUR?
Kommer i morgon bitti, vi ses!

2007-11-26 @ 21:12:15
Postat av: Kajsa

Det var många som inte hade så roligt dan efter festen...men å ena sidan så måste ju festen ha vart väldigt rolig då!

2007-11-27 @ 08:23:41
Postat av: kerstin

Fy
för tandis han är varken rolig eller billig.

2007-11-27 @ 09:15:12
Postat av: aegnes

hejhej!

2007-11-27 @ 12:55:49
Postat av: Ulle

Man ska akta sig för att bita i något hårt. Räkningarna blir såå dyra då :(

2007-11-27 @ 16:23:21
Postat av: elli

Uch för nötter!!!!!!!

2007-11-27 @ 19:25:36
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Du var lika låg som Glocalnet då =)
Hahahaha
Man ska inte äta sånt när man har "gamla" tänder.

2007-11-27 @ 19:42:42
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker