Garderoberna..

Det var ju ingen match alls. Det är nog värre med tapetsering.

Första kvällen monterades stommarna upp...och även om vi var tvungna att montera de stående så gick det förvånansvärt bra.
Andra kvällen satte vi in korgarna och hyllorna. Men nu är det fullt. Åtminstone i min. Jag som inte äger nå kläder (tycker jag) har fullt i mitt skåp.
Få se när Janne är färdig med sin, då kanske jag kan "låna" nån korg av honom! :)

Det bästa av allt nu är att jag slipper se Jannes oreda. Tidigare har vi delat klädskåp. Och ni vet hur det är med karlar, de ska alltid ha en tröja som ligger underst och då rasar resten ut och dessa trycker man tillbaka.
Nu får Janne hålla reda på sin egen garderob....jag skiter i hur det ser ut där.

I torsdags var jag o Marie till Kemi och fyndade lite julfest kläder.
Vi har julfest ikväll på folkan och det har Rusta personalen oxå. Ja även ICA Maxi har det oxå. Så det ska bli roligt att få festa loss med andra än bara folk från mitt jobb! :D

Hittade 2 blusar i Kemi. Men jag vet ändå inte vad jag ska ha på mig ikväll. Igår var vi till Kalix en sväng på nya gallerian och där köpte jag en kjol i all hast. Men jag hade nog för bråttom. Den kjolen är lite för stor....så jag tror inte jag tar på mig den ikväll!
Nåja, det blir väl nåt gammalt krafs jag tar på mig....eller jag vet inte!

Hade planerat att städa lite idag och eventuellt sätta upp mina nya julgardiner. Jag har köpt svarta panellängder med stora silverstjärnor på.
Men inspirationen lyser med sin frånvaro. Jag har iaf plockat undan massor med skrot som samlats på nu under mina ickeinspirerande veckor.

Kanske jag tar en runda i huset och ser om jag finner inspirationen i nåt hörn!!

Ha en trevlig helg!

Ps Jimmy som kommenterade tidigare (om du läser).
Jag mailar över låten nån dag!

Kommentarer
Postat av: joannah

kul med julfest!! Peter var på folkan igår och kom hem ganska så rund under fötterna klockan halv 3 och nu är han i älgskogen, äntligen sista jakthelgen!

2007-11-24 @ 12:06:06
Postat av: Ulle

Ha så trevligt på julfesten!

2007-11-24 @ 16:33:37
Postat av: Maria

Ha så kul på festen:)

2007-11-24 @ 18:42:39
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

Nå hur roligt hade du igår på festen???

2007-11-24 @ 20:28:49
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Var festen kul ??

2007-11-24 @ 20:41:42
Postat av: Kajsa

Väntar med spänning på uppdatering av festen...såg "Söstra" utanför systenmet i dag men hon skulle bara på Prillan och där fanns ju inga parkeringar...hahahaha!!!! Här har vi jul fulla huset! Om du vart hemma i dag hade du fått träffa Kikki, dom var här i dag.

2007-11-24 @ 22:37:26
Postat av: morsan

Hoppas Ni hade SKIIT KUL på festen?

2007-11-25 @ 09:33:04
Postat av: Anki

Tack för senast =)

2007-11-25 @ 13:16:17
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker