Sista fikat...

...intaget idag! Fr.o.m imorgon gäller det att försöka låta bli allt gott! :)
Jag ska banne mig klara detta. Det är ju bara 5 veckor, sen efter dessa 5 veckor kanske man inte är sugen på nåt gott längre...!! Haha vilken optimist jag är....hur ska man nånsin kunna låta bli godsaker för gott!! :D

Och idag har jag verkligen ätit massa gott. Först hos Fammo o sen en avslutning hod Mommo.
Så idag har man väl gått upp ett par kilo, så efter dessa 5 veckor är man väl tillbaka på de kilon man hade igår! :D

Idag har vi även fått äran att träffa lilla Märta. En 5 veckors liten tös. Det är Jannes brorsa o Annelis lilla tös. Så liten så liten var hon!!

Har precis kommit hem från grannen. Var o provkörde deras nya vespa. Åhhh vad häftigt det var, vilken frihetskänsla!!

Nä, nu måste jag försöka få en liten skurk in o duscha. Han har slumrat en stund på dagen, så han är pigg som en pommac än. Lär bli en sen kväll för honom.

KOM IHÅG alla UTMANARE!! Imorgon gäller det!! Glöm inte att mäta midjan!! :D

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Så deprimerande att mäta så du anar inte *BLÄ*.....

2007-05-27 @ 21:52:16
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det är hon som är fröken i 3:an. Få se bara man kommer i håg...utmaningen alltså!

2007-05-27 @ 22:19:56
Postat av: Lena Pesula

Lycka till Vännen med utmaningen. Vi klarar det galant. Skriv ut listan som Linda mailade så ska du se att det går. Vi gör det tillsammans :-)
Kram Lena

2007-05-27 @ 22:46:36
Postat av: Anki

Lycka till "gottegrisen" :-D

2007-05-28 @ 07:47:07
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

Allt ÄR UPPSKRIVET!
Och LYCKA TILL, till Dig ÅXÅ!

2007-05-28 @ 08:57:04
Postat av: aegnes

lycka till

2007-05-28 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker