$$

Jag har länge haft en riktigt bra inre ro i min kropp....efter den härliga shoppingturen med Sussi för några veckor sedan. Fick det mesta inköpt då vid det tillfället.
Liksom inte haft något behov av shopping alls nu på en tid.

Men IGÅR!! Började planeringen igen....!!
Willes rum blir ju så småningom klart och då behöver han ju nya möbler m.m. till sitt rum.
Till hallen uppe på vindan har jag planerat att köpa Billy bokhyllor med dörrar. Jag har en massa böcker som jag inte vet vart jag ska sätta....och jag vill inte gömma dom inne i en skrubb eller så. Så då blir det bokhyllor med dörrar i hallen!! Perfekt blir det!!

Sen har jag ju fortfarande garderoberna oköpta. Ritningarna är klara (undrar just var de är) så nu börjar suget vara stort efter dom!!
Det skulle vara så härligt att komma igång och få ordning på lite saker!!

Nåja....man kan inte göra mer än man har råd till!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Lät ju bra med Billy bokhyllor och dörrar, jag har föreslagit exakt det till min karl...men fick inget bra svar om vad han tykcte om det...vill som inte heller gömma undan böckerna i lådor på vinden....men inte ha dem framme i vardgasrummet heller. Så nu vet jag vad jag ska spåna vidra spå, det måste va en bar ide´ när du resonera lika som mig...eller så hör det till årgången 72 *ler*

2007-05-08 @ 14:27:36
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Nina

men herregud vad bokstäverna hade "hoppat" runt ....i inlägget ovanför..

2007-05-08 @ 14:28:15
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Catharina

Det kostar inte att drömma och planera, och sedan så vips har man allt hemma (och lite där till)

2007-05-08 @ 14:59:42
Postat av: sussi

1000Tack för allt!!
♥KRAM♥

2007-05-08 @ 20:21:57
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Ulle

Fortsätt att planera... en dag slår drömmarna in.

2007-05-08 @ 22:14:12
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: kajsa

jag tycker att det är planeringsstadiet som är bäst MEN inte hur länge som helst...:=)

2007-05-09 @ 08:18:34
Postat av: Anki

Köp o köp.......
Det är som Emil: när jag har pengar så får jag inte köpa sockerdricka och när jag inte har pengar kan jag inte köpa :-D

2007-05-09 @ 08:22:46
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kerstin

kul att ses på kalaset.

2007-05-09 @ 15:05:20
Postat av: morsan

Det skulle lätta mkt, om man var rik!

2007-05-09 @ 16:48:13
Postat av: joannah

ja tänk om man vore rik...

2007-05-09 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker