Lördag!!

Blev likamed städdag!

Hade planerat att städa lite igår när jag kom hem!! Men usch vad jag blev trött efter maten.Skulle bara "fila" lite på soffan...men jag hamnade i koma istället och vaknade efter åtta!! :-(

Så nu är det bara o slänga isig en kopp kaffe och börja "städa sig lite"!!

Men jag börjar bli lite smått förbannad....!! Dom som köpt bokhyllan av oss skulle komma förra fredagen o hämta den. Då meddelade dom att de inte hinner komma på fredan. Att dom kommer på lördag eftermiddag istället!! Okej tyckte jag...det ärbra då hinner vi skruva isär den i lugn och ro. MEN vilken jäkla lördag menar dom då??? Hallen har varit full med bokhylle delar i en vecka nu!! Grrrr!! Snart slänger jag ut den på gården!!! Dom har ju dessutom hemligt telnr....så jag kan inte få tag pådom pertelefon!! Skulle ju kunna fara förbi där....men man kanske får ett skott i pannan!! :-D
Skulle inte vilja ha så mycket med dom att göra!!

Nåja, får väl se om jag kanske slänger ut den ikväll....hur länge mitt tålamod räcker!!

Nä....nu ska jag börja städa lite!! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: elli

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
Hoppas du får en fin dag för det är du värd. Kram

2007-03-10 @ 08:58:43
Postat av: Sussi

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN säger vi mé :) !!!!
Tusen kramar och hurrarop till dig idag - vi kommer och hälsar på senare!

*bamsekram*

Ps. Är d G.fors som köpt bokhyllan???

2007-03-10 @ 09:20:24
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: morsan

Ja MÅR HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR, JA VISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA , UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅRRRRR!!!!
Grattis min TÖS!

2007-03-10 @ 09:34:20
Postat av: Nina

Grattis !!!!!!!!!!! Städa på sin födelsedag ?!

2007-03-10 @ 09:45:12
Postat av: Vivi

Å Grattis! Hmmm, tårta till kaffet om man skulle kika förbi ;)
Ha en toppenbra fördelsedag o städa nu inte ihjäl dej, lika bra o städa efter festen istället!
Inge mer sjukstuga här, inte än iaf!

2007-03-10 @ 09:46:43
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Grattis systeryster på födelsedagen=)

2007-03-10 @ 10:02:49
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Aha, du fyller år!
GRATTIS!!

2007-03-10 @ 10:36:27
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen ,sätt janne och städa i stället det är ju din födelsedag :-)

2007-03-10 @ 11:02:59
Postat av: Lotta

grattis moster.. :P

2007-03-10 @ 12:46:01
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: elli

Int är de väl gfors som köpt hyllan? Grannen va?

2007-03-10 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker