Passar på...

Mitt arbetsverktyg ligger nere för tillfället så då passar jag på att göra ett avbrott i bloggsemestern!

Vad har hänt sen sist?? Jaaa...inte mycket. Men hallå...alltså!! Medans jag läste era bloggar kom jag på en massa jag skulle kunna skriva om. Men nu är det som bortblåst!

Var i tisdags på Spakväll. Vi var ett gäng tjejer som träffades och gjorde oss vackra! :) Eller gjorde ett gott försök iaf. Vi hade manikyr, massage, fotbad, ansiktsmask, reiki healing, bastu....ja allt möjligt. Det var så roligt och härligt efteråt!!  Var hemma först efter klockan 01,00, så jag har varit helt slut dagarna efteråt. Men det var det värt. :D

Hade även besök från Syncentralen i tisdags. Datagubben var och installerade ett zoom program så nu ska jag, när andan faller på, börja läsa era bloggar ordentligt! I detta program finns även en läsfunktion, så om jag inte ids läsa själv kan jag starta programmet och då läser den åt mig! :)

Jag måste ju även tipsa er! Om ni vill åka på en minisemester och hyra en stuga så är Brändö Konferens ett helt underbart ställe. Fin sandstrand och långgrunt, perfekt för barn. Stogorna är jättefina. Ja hela omgivningen var helt underbar.
Vi tillbringade midsommaraftonen där, firade Peter som fyllt 40. T.o.m Janne som annars inte är den som tycker om att "campa" hade gärna kunnat stanna en natt till där.

Vi funderar på att hyra en stuga där i sommar över en helg....om det finns ledigt! Norrmännen brukar visst invadera stället!

Nåja, nu kom resten av gänget. Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha en bra dag!
Har du testat läsprogrammet på mommos blogg ännu????

2007-06-29 @ 08:59:24
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Het är så härligt att campa, om man slipper mygegn

2007-06-29 @ 09:32:44
Postat av: Ulle

Ååå, vad det lät skönt med Spakvällen. Var ni på något ställe i Happis?

2007-06-29 @ 10:41:10
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: sussi

Lät härligt - vart har ni spa-at??
Gött med stugsemester, iår använder vi dock vår egen :)

2007-06-29 @ 10:45:20
Postat av: Nina

Vad kul att du får hjälpmedel !! Ta emot alla du kan få, jag menar det VERKLIGEN.
Härligt med Spa-kväll, det behöver vi alla fruntimmer ibland ;)

2007-06-29 @ 14:52:38
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: morsan

VAD är det nått SPECIELLT med MIN BLOGG, ANKI, va?

2007-06-29 @ 19:33:03
Postat av: Anki

till morsan: Inget speciellt med din blogg, bara kul o höra om läsfunktionen funkar på just din blogg=)

2007-06-29 @ 20:19:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Hahahaha!!! Alltså Ankis kommentar...den var lite smågiftig...men ack så rolig! Jag orkade inte med spa kvällen...Jag hade jobbat dubbelt pass och höll på med scouteriet på kvällen.Längesen vi sågs....

2007-06-29 @ 22:15:06
Postat av: elli

Hej söstra!!! Vad skoj att fara ett gäng på spa äventyr. Have a nice weekend!!

2007-06-30 @ 11:57:49
Postat av: Lena Pesula

Åh, vad härligt med spa. Det skulle en annan verkligen behöva.
Och vad kul att du tog en paus i semetern så jag fick läsa lite här :-)
Kram från ett regningt Uppsala

2007-06-30 @ 15:56:05
Postat av: Kajsa

Sa samma sak i går...

2007-07-01 @ 08:49:05
Postat av: Maria

Grannarna försvann imorse - kan inte förstå det :)

2007-07-01 @ 17:30:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Lena Pesula

Hej vännen.
Tack för det gulliga inlägget på min blogg. Vi åker nog härifrån den 13 eller 14 juli. Det är ganska snart :-) Vad kul det ska bli att ses igen. Ollis saknar Wille och frågar ofta om vi inte ska åka till mommo och moffa så han får leka med Wille.
Kram Lena

2007-07-02 @ 22:08:58
Postat av: Kajsa

Tack för i går!

2007-07-03 @ 06:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker