Blogguppehåll!

Hej på Er allesammans!!
Det var ett tag sen sist jag skrev. Det har ju varit så vackert väder så jag har inte haft lust att sitta här inne vid datorn. Jag har inte ens hunnit med att läsa era bloggar heller. Och jag vet inte när jag kommer att ta mig tid att göra det igen.

Så jag tänkte mig som så att jag tar ett uppehåll här på bloggen. Kanske jag dyker upp redan imorrn eller om några veckor...det vet jag inte i nuläget. :D

Inte för att jag gör nåt speciellt därute. Eller...jo förresten!! Jag har ju fått min altan!! :D
Så jag sitter ju där o filosoferar en hel del! Jag är så stolt o nöjd över min altan!! Helt underbart att ha en ordentlig uteplats!!

Nu skajag ta mig lite tid att gå igenom era bloggar....man vet ju aldrig när det blir nästa gång!!

Ha det gott o njut av det vackra vädret....som kommer att hålla i sig ett tag till...hoppas jag!!!

Kram på Er ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Njut av alla vackra blommor och det vackra vädret.

2007-06-05 @ 23:13:16
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: eira

En liten bild på altanen kan du väl bjuda på innan du tar upphåll!?
Ha en bra dag!

2007-06-06 @ 08:09:17
Postat av: Anki

Visst är det väl härligt med en stor altan?
Mommo o moffa skulle oxå behöva en=)
Ha det gott!!!

2007-06-06 @ 08:13:42
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag njuter i dag eftersom det inte verkar bli lika varmt...

2007-06-06 @ 08:13:55
Postat av: sussi

Nicke satte kaffet i morgonstrupen idag;
-Vaddå - jag har väl inte byggt ngn altan ;D
*hahaha*

2007-06-06 @ 11:28:08
Postat av: morsan

JAK, bara UNDRAR, VAD DET, SOM ÄR SÅ SPECIELT MED MIN BLOGG, VA, Anki?

2007-06-29 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker