Vardag!

Då kommer det nu några vardagar inför nästa storhelg. Skönt att få vara ledig. Men huvva vad jag o Wille sover. Idag var klockan nästan halvtio innan vi vaknade.
Men den här sömnen behövs kanske. Har inte varit alls trött på dagarna nu under helgdagarna som gått.

Julhelgen har varit väldigt lugn och skön. Jag fick mig en Mp3 spelare i julklapp och den har suttit i mitt öra väldigt mycket. Lyssnat på lite julmusik m.m.

Nu håller jag på med att ladda hem lite böcker. Tänkte göra ett nytt försök med att försöka lyssna på böcker. Får väl se hur det går.

Janne har åkt iväg o jobbat. Mattias sover, han har väl typ nyss gått o lagt sig. Wille har dragit iväg till skolan med Aaro för att åka med sin ny a "surfingbräda" i backen. Jag ska ta o plocka undan lite och dra en vals med "draken".

Det var "nån" som undrade varför Janne kallas Hadde?! Det är Kajsa som döpt honom till det. Det kommer från Jönssonligan och Dynamit Harry. Dessa två har nåt gemensamt.  Båda två tycker om "Hadderajan"! :)
De som sett Jönssonligan vet vad det är!! :D

Nå niin! Nu ska jag ta itu med mina små måsten idag!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Eira

Hur gammal var Ella när ni steriliserade henne? Var gjorde ni det? Kalix??

2007-12-27 @ 18:43:38
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Anki

Städa inte ihjäl dig=)
Ta det lugnt nu när du är ledig.

2007-12-27 @ 19:11:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Eira

Okej - hanar är ju lite billigare att kastrera, men jag tror ju att de kommer gå på en 3 pix i Kalix för oss...

2007-12-27 @ 20:07:24
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ta´t lugnt under ledigheten!

2007-12-27 @ 20:13:36
Postat av: Kajsa

Kärt barn har många namn...hehehehe...Tack för fika och skratt idag! Vi fortsätter väl med det på måndag!!!

2007-12-27 @ 22:05:28
Postat av: elli

Vad du fejar och har dej! Vad fick du för klappar av tomten????

2007-12-28 @ 14:44:10
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Det är skönt att sova! (sagt av en som aldrig går upp före halv tio,gärna halv elva)
En mp3 är bra att ha, iof har jag inte testat att ladda ner nån ljudbok.
Tack för "krya-på-mig", det hoppas jag att jag gör. :)

2007-12-28 @ 18:55:00
Postat av: Nina

Vi sover också:) fast jag var och "gäst jobbade" i två dagar...vi sov också till 9.40 idag !!!
Tänk vad fort man svänger om detta med att stiga upp på morgonen. Men nog är det skönt, mycket skönt....och speciellt när ungarna också börjat göra det *ler*

2007-12-29 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker