Intressant!!

Det är kul att kolla via räknaren vilka som besöker min blogg. Det roligaste är att kolla hur de hittat till bloggen. För udda besökare som hamnar av en slump hos mig kommer via google. Och vet ni vad det vanligaste sökorden är!! Ganska lustigt!! ALLT som har med magsjuka att göra!! :D

Idag har jag oxå haft en finsk besökare som kommer just via sökning på google. Och, Mommo o Anki, vet ni vad den personen har skrivit för sökord??? Hahahaha!!
HORNAANTUUTTI !!

När vi var små och råkade reta upp vår kära mor så hon blev riktigt förbannad. Då bad hon oss alltid fara till just hornaantuutti! :)
Vår motfråga då var: VARS LIGGER DET!!

Jag trodde faktiskt att detta ord var nåt som bara existerade i vårt hem. Nåt som Mommo hittat på!! Men tydligen inte!!


Idag har Wille skadat långfingret i skolan på rasten. Den är svullen och blå. Vi var till VC och kollade upp den, men som tur är så är inget brutet...enligt röntgen.
Det ser ju inte så snyggt ut. Han går o petar med fingret upp i vädret hela tiden.....ni vet, långfingret!! Ser ganska lustigt ut. Han ska ju ha den i högläge, så det är ju fullt tillåtet!! :D

Nåja, ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Läste i ditt förra inlägg om växtriket....verkar vara mysigt där !

Hur gör du det där med att kolla via räknaren hur folk söker din blogg...? Fattar noll

2007-12-05 @ 21:13:28
Postat av: Nina

aha...men jag trodde att du INTE har någon räknare då den inte syns ...eller är det bara du som ser den. nscak om totalt kunnig, skratta inte åt mig *ler*
är det svårt att lägga in en sådan där räknare?

2007-12-05 @ 21:51:35
Postat av: morsan

Där SER Du, HORNANTUUTTI FINNS!, he, he....
Ja DU FÅ HA DATAKURS åt mig å Nina, att vi nått!

2007-12-05 @ 22:03:07
Postat av: kerstin

ha det gött,.

2007-12-05 @ 23:31:06
Postat av: aegnes

hejhej

2007-12-06 @ 06:24:25
Postat av: Kajsa

Hans finger var rejält svullet. Frågade i morse hur det kändes och han sa att det var pyttelite bättre...:=)

2007-12-06 @ 11:00:27
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: Joannah

Stackars Wille hoppas han blir bra fort!

Appropå räknaren så orkar jag nästan aldrig kolla vilka som vart in hos mig...kanske borde börja göra det!

2007-12-06 @ 15:14:06
Postat av: Ulle

Hoppas fingret blir bra snart.
Har spärrat min blogg, så man inte hamnar på den gnm google.

2007-12-06 @ 17:34:28
Postat av: Marie - Krannen

Halo!

Nå niin. Kommer att sakna dig massor där borta i varma landet. Du vet indien och Goa. Ja måste väl prova de där med curry och alla di där andra måsten.

Jag lovar di nå fint när du nu klara dig så länge utan mig. Ja nått med tyg och sånt, duu vet.

Massor av kramar till hela familjen, saknar er redan!

/Marie

2007-12-06 @ 20:06:18
Postat av: Lena Pesula

Stackars liten då. Du får ge Wille en kram från Uppsalagänget.
Kram Lena

2007-12-06 @ 20:21:32
URL: http://www.lenapesula.se
Postat av: Kajsa

Jag är inne på din sida flera ggr om dan för att se om du skrivit nåt nytt...och för att höja statissitken...

2007-12-06 @ 21:28:34
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: Maria

Har också spärrat min för sökning på Google...

2007-12-07 @ 09:48:24
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Hahahaha

2007-12-07 @ 18:50:38
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker