Shoppingdag!

I morse styrde jag o Wille kosan mot stan.
Först besökte vi Barnens Hus och drack en kopp kaffe där. Wille fick strosa runt i butiken alldeles själv och spana in alla leksaker fast butiken ej hade öppnat än. Han tyckte det var jättelyxigt! :)

Sen var vi o spanade in mattor för 50 kr på Rusta, men det fanns ingen som passade in i vårt håriga hus. Vi kan ej ha såna där luddiga sköna mattor med en hårig Ella i huset! :(

Efter det var jag in hos frisören och minskade lite på pälsmössan och när jag var klar var det dags för lunch på frasses. Med mätta magar hämtade vi Anna som vaknat ur sin skönhetssömn och åkte till Tampis. Fyndade panelgardiner, jättefina, 2 pkt för 10 ? (4 längder). Så nu fick jag nya gardiner till hallen och sovrummet. De som skulle passa perfekt till vardagsrummet var tillfälligt slut. Så jag måste försöka ta mig dit med jämna mellanrum för att se om de kommit in, för dom ska jag bara ha....jättefina var dom!!
På Handelsporten fyndade jag 2 toppar för halva priset. Och slutligen hittade vi nya tennisdojor åt Wille från Intersport.

Ja nå där emellan var vi in på diverse affärer men det fanns inget att köpa där.

Hux flux var det sen eftermiddag och vi for till Anki och drack kaffe och tog en tupplur på soffan tills det var dags att åka till Beco och åka hem med Janne!

Det var det för denna dag!! :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...Wille är på byn och Janne for till Nicke. Mattias sitter på sitt rum framför datorn och Ella softar ute på altanen. Eller hon kanske diggar. Nån av våra grannar har tydligen köpt ett trumset, det låter som att de sitter ute och "spelar". Det bankas på ganska rejält!! :D

Jag kanske sätter mig i soffan o tittar på TV. Jag har fått mina brillor idag med gult filter, så nu kan jag se lite på TV. Och ute är det verkligen fint väder med dessa brillor....solsken överallt!! :D

Nåja, ni ska ha det bra.

Imorrn åker vi till Sunderbyn. Wille ska på sin årliga synundersökning. Så det blir kanske shopping igen med Moster!!! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att du kan passa på att haffa Anki som chaffis nu när hon är ledig några veckor !!!
Alltid något brukar man hitta när man åker till luleå:)

2007-08-14 @ 19:12:36
Postat av: Anki

Ja vi kan lämna Wille i Sunderbyn och så kan vi gå på teknikens hus du o jag. Säg det till Wille=)
Tror inte vi har råd o shoppa så mycke efter dagens shoppingresa som tog hela dan.

2007-08-14 @ 19:34:33
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Stod oxå och tittade på gardinerna på Tampis, men kunde inte bestämma mig. Billigt och bra var det iaf.

2007-08-14 @ 21:36:55
Postat av: Kajsa

Vilken dag ni har haft! Själv har jag jobbat...

2007-08-15 @ 07:33:31
Postat av: Catharina

Måste och spana in gardinerna, det var billigt

2007-08-15 @ 08:22:44
Postat av: morsan

KÖR försiktigt!

2007-08-15 @ 09:12:17
Postat av: elli

Kram

2007-08-15 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker