Lördag???

Nääää...jag fick fundera en stund innan jag kom på vilken dag det är! :)

Idag har vi varit en sväng till stan och kompletterat med lite mjölk. Eller näää, det blev ingen mjölk alls faktiskt.
Men ost o lite smått o gott. Godis måste man ju nu köpa i stan när Gustavssons är stängt.

Har oxå hunnit dammsuga o skura. Tvättat tvätt och hängt ut. Det var inte precis igår det gick att hänga ut tvätten. Nu är min tvättkorg nästan tom så jag söker efter saker att tvätta! :)
Fast korgen med ren tvätt är överfull, fy vad det är tråkigt att vika tvätt!

Vet ni någon som har en 3G telefon, eller kanske någon av er har en? Funkar 3G här i krokarna? Den nya masten de satt upp är väl en 3G?
Jag fick ett samtal från StjärnaFyrkant igår. De ringde för Telias räkning. Mitt abonnemang har gått ut och då hade de mobiler att erbjuda om man binder sig igen. Jag brukar passa på att skaffa ny mobil och binda upp abonnemanget igen när det gått ut....dom där 1 kr telefonerna!

Jag har iaf bestämt mig för en Samsung, och en var extra intressant men den var en 3G telefon. Nåja, hon ska ringa på måndag igen så jag har några dagar på mig att fundera.

Nä...nu ska jag gå en runda i huset igen. Nu när det är såå fint o städat!! :D

Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja, det tråkiga när man tömt tvättkorgen är att ta hand om den rena.
Ha en trevlig helg!

2007-08-03 @ 15:36:50
Postat av: Anki

Vill du ha tvätt???? det brukar inte ta många dar så är den full igen.
Börjar semestern ta slut? Har du panik?
Fråga mommo om telefoner =) hon har säkert en Nokia :-D

2007-08-03 @ 19:15:09
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Sätt ut en bild på den mobilen som du ska köpa!!!!

2007-08-04 @ 09:28:51
Postat av: Kajsa

Jag har fullt i tvättstugan av både tvättat och otvättat...men ingen inspiration...

2007-08-04 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker