Kräftskiva

Om en stund far vi till grannarna på kräftskiva. Väntar på att Wille ska vakna först innan vi går. Han tar en tupplur så han orkar lite längre än till 8.

Fortfarande lite skakis efter morgonens "drama". Ni kan läsa om händelsen på Sussis blogg, hon har skrivit om
detta.
Vi hade ett riktigt bra samarbete i sökandet efter den skyldige....ett bra teamarbete!! Jag ringde runt och Sussi åkte o spanade! :)
Till slut åkte han fast!!

Igår efter att jag skrivt inlägget kom jag på massor som jag glömde skriva om....tänkte ta det i dagens. Men nu är det som bortblåst. Har ingen aaaaning om vad jag skulle skriva om.

Så det får bli en annan dag när jag väl kommer på det!!

Ha en trevlig fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hörde om händelsen. Tur att ingen blev skadad.

2007-08-24 @ 16:51:29
Postat av: Kajsa

Tur att det gick så pass bra ändå. Men rackarns om nån unge vart på vägen...fy!
Hörde att gubbfan inte blev tagen av polisen...nu blir det då taxikörning från min sida tills vidare...Om ni äter kräftor i dag så hinner ni bada bastu i morgon...Be M och H åxå komma dit och dina päron! Jag tämker bara sitta vid elden och dricka lite öl och äta korv...

2007-08-24 @ 17:29:44
Postat av: anna

trevlig helg!

2007-08-24 @ 17:41:02
Postat av: Katja

Vilken tur att ingen var i hans väg, annat än krukan.

2007-08-24 @ 18:20:15
Postat av: Lena Pesula

Vad är det som hänt? Försökte av nyfikenhet ta mig till din väns hemsida men det gick inte via din länk.
Ha så kul på kräftskivan ikväll. Själv sitter jag och tittar på barnprogram med kidsen. Matte har åkt till Norge för att jobba över helgen. Så man är lite lonely nu.
Ha det så gott vännen.
Kram Lena

2007-08-24 @ 19:05:52
Postat av: sussi

Sörpla lite melonia för mig åxå ;)
Känner du för att kika på barnkläder imorrn så vet du vart vi bor - kl.13 :)
*kramar*

2007-08-24 @ 21:16:00
Postat av: Maria

Du hade riktig änglavakt! Skönt att det gick bra. Kram på dig och trevlig helg.

2007-08-25 @ 12:10:50
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

Smaskigt med kräftor. Vi har ätit två gånger redan!!!!

2007-08-25 @ 15:15:10
Postat av: elli

Roligt att träffas i går!!!

2007-08-26 @ 07:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker