Jag gjorde ett försök!

Fick några "nya" kommentarer, nåja....fortsätt bara att tjuvläsa! :)
Dessutom hade jag nästan 10 nya besökare igår än jag annars brukar ha...märkligt! :D



Jag har blivit en riktig hemmasittare. Umgås nästan inte med nån annan än familjen. Igår när Sussi var förbi blev jag så glad över att prata med nån annan än familjemedlemmarna. Så nu, har jag bestämt, ska jag försöka börja röra mig på byn....det är ju såååå roligt att umgås med folk. Passa ER....kanske jag kommer o våldgästar ER!!!


Idag var FK förbi på jobbet. Kändes som ett möte för statistiken.
Nåja, hon fick väl kanske en inblick i vad jag gör, skrev några kråkor i sitt block och vred o vände på sitt block. Men mest svammel var det...mötet tog 20 minuter. Så det fortsätter nog på som vanligt.

Men nu vet jag hur försäkringsläkarna får informationen och bedömer rätten till sjukpenning. Det är ju dom här kontorsnissarna som informerar läkaren om situationen. :)
Och det är ju klart att det blir som det blir för en del!!! :)


Nä....ska kolla in grabberna på gården.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: eira

Promenerar du långt så får du en kopp kaffe på järnvägsgatan också!

2007-08-23 @ 16:20:53
Postat av: aegnes

å du kan ju ta en paus i vojkis =)

2007-08-23 @ 16:25:50
Postat av: elli

Städdag för mej idag. Gu så skönt när det är gjort!!!

2007-08-23 @ 19:13:55
Postat av: Ulle

Är du i Kalix, titta in då!

2007-08-23 @ 19:23:18
Postat av: Emma

Jag försöker ochså kommentera varje gång jag ett nytt inlägg kommer in .Jag fick dricka 2 och en halv stora glas fy sjutton vad äckligt det var .... hade ju hoppats på samma tur som dig :-) på glukosbelastningen alltså :-)

2007-08-23 @ 20:40:26
Postat av: Kajsa

mej behöver du aldrig våldgästa för du är alltid välkommen hit!

2007-08-23 @ 20:40:31
Postat av: Catharina

Du är välkommen att våldgästa, om du blir kaffesugen när du är inne i stan....

2007-08-24 @ 08:11:11
Postat av: sussi

Du är SÅ välkommen - d vet du :)!!
Tack själv för idag - d är ju din förtjänst!!! Är så himlarns glad att DU klarade dig oskadd, d hade kunnat gå riktigt illa!!
*kramar*

2007-08-24 @ 13:20:08
Postat av: Emma

Du hade verkligen änglavakt idag ,vilken galning

2007-08-24 @ 13:54:59
Postat av: sussi

Förresten - kommer du ihåg att hälsa M & H att jag inte kommer ikväll, men tackar så hjärtligt för inbjudan ;)

2007-08-24 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker