Inspiration?

Var ska jag hitta inspirationen för att komma igång med att göra något vettigt!! Är det ingen av Er som kan skicka över lite till mig?? :)

Igår traskade jag bara runt o runt o fick inget gjort. Nåja, den dyker väl upp när man minst anar det!


Lappträningen går ganska bra. Vi började igår med 5 timmar, och vi kör nog med det idag oxå. Men det morras titt som tätt. Ungefär var femte minut frågas det hur länge det har gått! :D

Idag åker vi in till stan o lämnar in receptet för nytt glas på vänster glasöga. Mattias ska oxå gå på synkontroll, han har "klagat" ett tag på att han ser dåligt på långt håll....så det ska vi kolla upp. Om det blir glasögon för honom tror jag inte det blir några större problem....han har alltid velat ha glasögon när han var liten! :D
Men det var ju några år sedan....han kan ju ha ändrat sig. Men hoppas att han använder dom....då kanske Wille oxå vill använda sina!


Idag är sista semesterdagen. Det känns faktiskt helt okej. Det känns som att jag har haft väldigt lång semester...som att jag varit ledig hela sommaren. Fick brev från försäkringskassan igår. Det blir möte på jobbet på onsdag, det ska göras en bedömning på huruvida åtgärder kan göras så jag kan jobba heltid....eller nåt sånt!!

Det har jag sagt från första början när jag gick ner på halvtid. Ska jag behöva börja slåss med F-kassan då skiter jag i det hela. Jag får väl göra som jag gjorde innan jag gick på halvtid....i princip sitta av de sista 4 timmarna.
Men då är väl risken att man får sparken från jobbet....då får väl f-kassan fixa nytt jobb åt mig isf!!


Nu tror jag att jag ska ta o skura av taket i gamla hallen. Listerna är nu på plats så då är det läge att få bort allt byggdamm från taket!! Få se om det kanske ger mig inspiration till att göra nåt annat!! :)

Ha en god dag!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Kan inte skicka inspiration till dig, för jag har inte en gnutta att skicka=)
Och skulle jag ha det så behöver jag den själv. Så det så.
Här ligger dammsugaren framme o väntar.

2007-08-17 @ 10:18:49
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anonym

ingen inspris, här heller!
Ta KONTAKT med SYNDERBYN, DIREKT!

2007-08-17 @ 10:32:07
Postat av: Emma

Jag har heller ingen inspration att skicka har i princip inte lyft ett finger på 2 dagar antar att det är vädret ..hoppas det löser sig med försäkringskassan dom är inga roliga att ha att göra med

2007-08-17 @ 11:48:17
Postat av: Nina

Å FK är inte att leka med alla gånge. de kan ju sitta i Stockholm oce bestämma nu föritden.....helt sjukt. Tja förstår att du inte orkar slåss med dem

2007-08-17 @ 12:30:26
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Har 0 inspiration jag me, så de finns fler...:D
FK kan ju vara riktigt besvärliga ibland, speciellt nu när dom tydligen har nya regler. Hoppas det löser sig..

2007-08-17 @ 13:44:38
Postat av: Kajsa

Jag känner mej faktiskt pigg som en pommac...men ids inte städa utan tvättar kläder i stället och underhåller Algotti! Ska i väg på teatern och hjälpa till lite här snart.

2007-08-17 @ 16:40:18
Postat av: Nina

Såg det om Markolio !!!
Då blir det till att lösa in biljetten då.....

2007-08-17 @ 17:18:10
Postat av: Ulle

Här finns ingen inspiration avv dela med sig av.
Håller tummarna för att det löser sig med FK.

2007-08-17 @ 17:49:31
Postat av: sussi

Finns absolut ingen insp idag, har morrat hela em/kvällen - helt slut av det :(...

2007-08-17 @ 20:17:02
Postat av: Emma

Jag menar städa inte skicka

2007-08-18 @ 08:39:50
Postat av: elli

Jag HADE inspiration men det gick över. Därav blogg läsning.

2007-08-18 @ 11:36:11
Postat av: MORSAN

TACK, FÖR IDAG, BILDER KOMMER SENARE ;-)

2007-08-19 @ 00:01:47
Postat av: Nina

Jahapp , hur mås det idag ?? Tack för igår.

2007-08-19 @ 15:16:38
Postat av: Maria

Hoppas att det går bra med FK. Hos oss har "vi" slagits med "han från Tornedalen" i 5 år....

2007-08-19 @ 15:46:06
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: svärimoori

Hej Annika! Tänkte just på dig o det hår med bloggandet. Det var bra du hittade mig. Jag vet ju inte än hur jag ska "dela ut" mig!
Vi skrivs!

2007-08-19 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker