Ett "rent" h-vete!!

Imorse var jag sååå duktig, skurade dasset och torkade av golven....det var jättefint och var så härligt att gå på sand o skräpfria golv!!

Det tog bara 5 timmar så var den härliga känslan borta!! :(

Ikväll har jag äntligen vikt den stooooora tvätthögen jag samlat på. Men nu finns endast 1 st svart socka kvar i tvättkorgen och den har bara råkat bli kvar....missat totalt att slänga den i maskinen. Detta händer inte ofta att tvättkorgen är tom.


Jag har även hunnit med att pressa på altanen i ett par timmar. Vi var även en sväng till Mattis och Wille o Robin badade. Jag låg på bryggan och tittade på. På stranden var det så mycket flygmyror så där gick inte att ligga!

Men dessa flygmyror verkar har invaderat här hemma hos oss oxå. Gick för att ta bort min"filt" från altanen och där fanns hundratals av dessa!! Usch!!

Efter middagen gjorde jag misstaget att lägga mig på soffan....låg en timme som medvetslös där. Så nu blir det en lång kväll....kommer nog inte att hitta sömnen i första taget!!

Nåja.....ska gå o fixa lite kvällsfika!!

Hejs Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Flygmyrer.....isch, undra om de var de jag såg nu i e-middag. Små svarta äckliga kryp.... Ha en bra kväll, en annan somnar innan huvet når kudden! =)

2007-08-06 @ 21:14:27
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Nina

Uscha för flymyror !!!
Och här gäspar jag käkaran ur led...är på väg till sängs, men måste kolla lite dator först ;)

2007-08-06 @ 21:35:51
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Visst är dom äckliga flygisarna...urk!!! vad skönt att du fick dej en sovstund!!! Njut av den!

2007-08-06 @ 22:11:44
Postat av: Ulle

Avskyr alla flygfän och andra småkryp. Tur att man bor i stan ;).
Filip sussar sött i sängen, så här blir det ingen lång kväll. Väcks nog i ottan...

2007-08-06 @ 22:42:04
Postat av: Anki

De har ju en tid på sommaren då de finns överallt, de svärmar väl just nu eller vad det nu heter.
Kunde du sova?

2007-08-07 @ 08:06:38
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Vad lycklig du är som har det så, jag menar om du sommnar en timme så orkar du vara uppe hur länge som helst. Har alltid önskat att jag skule kunna "vila" och sedan orka fortsätta med annat, men jag sommnar och sover hela kvällen och natten...

2007-08-07 @ 08:20:46
Postat av: morsan

Här blev det "tidig kväll", när Moffa ska joppa", redan klockan 22,00, var vi i säng,
ska vi FARA Å PLOCKA BÄR, IDAG?
när man KAN INTE SOLA hos dig eller mattis strand?

2007-08-07 @ 08:34:19
Postat av: morsan

okej, kommer

2007-08-07 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker