Dödskallar!! Med tillägg!!

Har precis lagt in en beställning på lite dödskalle kläder åt Wille.
Jag tycker dödskalle kläderna är jättefina, men man hör ofta folk som fnyser när de ser att barn har dödskalle kläder. Men det skiter jag i för jag tycker dom är fina. Så nu till hösten kommer Wille vara sååååå fin i skolan med sina dödskalle kläder!! :D


Nu har sista semesterveckan börjat och det känns rätt bra. Min semester har kännts väldigt lång, så det blir nog ingen större ångest denna sista vecka. Imorgon tar jag o Wille bussen till stan. Jag sla bl a besöka frisören och Wille planerar att besöka Kungsfiskaren. Vi ska även dra med oss Moster oxå....kanske man kan övertala henne att vi åker till Tampis. Jag vet inte när jag sist varit där. Mina shoppingturer har ju minskat nu en aning så abstinensen är ganska stor!! :D

Nu slog bloggtorkan till, vet inte vad jag ska skriva. Ska fortsätta o surfa runt o se om jag hitter dödskalle kläder från någon annan av postorderföretagen.

Ha en trevlig dag, trots det trista vädret!!

FAN vad jag tjorvar!!
NÅ NU!!
Vet ni vad jag hittade....jo min favvobutik har onlineshopping!! YES!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Finns så fina döskallekläder nu så det är inte klokt.
En kollega til mig har en fin söt rosa t-shirt med döskallar på, jag diggar den skarpt. döskallarna har små röda rosetter på skallen....vet det låter inte klokt men den är SÅ FIN !!!!!

2007-08-13 @ 12:45:15
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: sussi

Ojdå - d visste jag inte!! Alltså lindex!
Här har d beställts massor åxå, paketet kom i fredags! Allt passade - helt otroligt...

2007-08-13 @ 13:08:59
Postat av: Anna-Lena

Visste då inte heller att Lindex har online shopping:), måste ta mig en titt.

2007-08-13 @ 15:07:51
Postat av: Ulle

Måster titta in på onlinelindex.

2007-08-13 @ 15:53:15
Postat av: kajsa

Döskallar är coola just nu!

2007-08-13 @ 21:31:30
Postat av: Anki

Såg igår en borrmaskin med döskallar =)
Döskallar är ju så inne nu. På mitt "gamla" jobb så allt som det var döskallar på tog slut direkt. Pennor, skrivunderlägg, scarfes mmm...........

2007-08-14 @ 08:07:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Det är synd att vår döskalle tid är över, jag tyckte åxå om döskallarna...

2007-08-14 @ 08:45:16
Postat av: morsan

Mommos GOSSE blir SÅ FIN SÅ FIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-14 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker