Bokat & Klart!

Japp, nu är det bokat o klart! Resan till Brighton! :)

Åker den 25/10 till Uppsala och den 26/10 till England och den 29/10 tillbaka till Uppsala och den 30/10 hem igen.
Det blir jag och Aila som åker härifrån. Det ska bli sååå kul. Nåt att se fram emot.
Måste förnya mitt pass oxå, det gick ut förra året!


Tvättmanin kvarstår och den rena tvätten växer i korgen. Kanske jag tar ett krafttag och viker den imorrn.
Nästa vecka blir det pressar väder....måste ju passa på för snart är hösten här. Hösten är faktiskt en favorit årstid. Den lite kyliga friska luften är så härlig! Mörkt ute så man får tända lampor och ljus....mysigt värre!

Ikväll ska vi ha en liten grillfest. Måste äta upp älgkött från frysen så vi kan frosta av frysen så det får plats med nytt kött!!

Just nu lyssnar jag på 70-80 tals radion och nu spelar dom Anki & Karins favoritlåt. Eller jag vet inte om det är en favorit....men denna låten diggade dom till på Sikfesten för ett antal år sen. "Gimme Gimme"!!



Nåja, ska börja fixa lite sallad till maten. Janne o Wille är o fiskar med Helen o Marie!! Förbereda lite innan de kommer tillbaka!!
Har Ni inget för er ikväll så kom förbi på ett glas vin eller två!! :D

Trevlig Lördagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Åhh, de lät lockande men e tyvärr ensam med "kräken" (ungarna) så de är nog bäst mamma håller sej i skinnet!! =)

2007-08-04 @ 18:20:35
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vi såg när vi körde förbi på väg hem från Pello att ni hade party...skickade ett mess till Hadde men fick inget svar...annars hade ni nog haft oss åxå där för ungarna hade somnat i bilen och var lätta att lägga i säng...hahahaha! fast å ena sidan mår ju hårfästet bra i dag och jag skall vara i kyrkan klockan 11...Vad kul att åka till Brighton! Flyg? Hur länge tar det?

2007-08-05 @ 09:35:49
Postat av: Anki

Va kul o åka till England=)

2007-08-05 @ 10:04:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: MORSAN

det blir kul avkoppling åt dig.

2007-08-05 @ 15:04:28
Postat av: elli

Åh, vad roligt att få resa till England. Har du vart där nångång före? Vad ska du göra där??

2007-08-05 @ 17:08:49
Postat av: nina

Och jag såg det försent...söndagkväll...då är det inte läge för vin:(
Men hoppas det smakade bra !!:)

2007-08-05 @ 19:27:09
Postat av: Catharina

Å vad härligt att åka till england. JAg älskar det landet, med alla mysiga pubbar... funderar på att åka till Nottingham på höst lovet.

2007-08-06 @ 08:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker