Förkylt...

Ett kort inlägg bara.....ska slänga mig på soffan sen!! Jag har blivit så förkyld.....än så länge bara täppt i näsan, men får hoppas att det släpper snart!!

Har försökt röja lite under helgen....men jag är inte klar än! Skulle bara behöva dra lite med snabeldragaren för att sen vara lite mer nöjd än tidigare!! Jag kan inte låta det bara vara.....fast att jag vet att det bara är tillfälligt, det här med bygget osv!!

Har även tvättat massor med kläder....nu återstår det tråkigaste av allt....vika och få in det i garderoberna!! Usch, det är bland det värsta jag vet!!

Nå väl...ha det fortsatt bra!!

Som avslutning.....några vitsar!! :-D




Den lille indianpojken kom fram till sin pappa hövdingen och sa:
- Hur går det till när man döper barn i våran stam?
- Min son, sa fadern, det beror på vad som hände eller vad någon gjorde just då barnet blev till. Åskan gick till exempel när din syster blev till och följaktligen fick hon heta "Lilla Åskan".
Då din äldre bror blev till låg vi i strid med Apacherna och hade vunnit slaget vid Big Horn, så han fick namnet "Stora slaget".
- Är det något mer som du vill veta, Spruckna gummit?




En norsk kille står i en kö i en tobaksaffär för att lämna in sin tipskupong. Det är lång kö och det är bara en kvart till stängning. Plötsligt hör han hur någon utanför ropar:
- A-a-anders! Han börjar skruva på sig, han vill ju inte bli av med platsen i kön, men går ändå ut ur affären och tittar. Ingen syns till. Han går in igen. Nu är klockan tio i och lika lång kö som tidigare. Skillnaden är att han nu står sist. Då hörs det igen:
- A-a-a-anders! Smått irriterad går han ut igen och tittar men ingen syns till. Nu är klockan fem i och han står återigen sist i kön. En minut i står han som tredje person i kön då han hör:
- A-a-a-a-anders! Han inser att lämnar han kön nu så kommer han inte hinna lämna in någon tipskupong.
- A-a-a-a-a-anders! Han kan inte hålla sig längre utanspringer ut och skriker:
- Jej heter ikke Anders!


Kommentarer
Postat av: Anki

Krya på dig systeryster.
Hahaha till dina vitsar:D

2006-09-10 @ 13:16:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Mia

Krya på dig vännen, hoppas de känns bättre efter att du vilat lite på soffan.

2006-09-10 @ 14:27:30
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hahahaha...det var roliga vitsar! Hoppas att du kryar på dej! jag blir ju hemmavid med Kasper åtminstone två dagar, han har sån hög feber...Just nu mår han bra för han har fått panodil...jag har gjort semlor till han i dag för han önskade sej det...vad gör man inte för de små liven...

2006-09-10 @ 15:25:54
Postat av: elli

Drick lite wisky, det är faktiskt bra mot allt!

2006-09-10 @ 20:30:43
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Spruckna gummit, hohohahahaaahaha!! Å den sista var ju bra - korkade norrman hahaha! Krya på dig :)

2006-09-11 @ 09:43:25
Postat av: elli

Du var jättefin i hårtet söstra min!!!!!!

2006-09-11 @ 18:50:00
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker